مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

جذب حداکثری دانش‌آموزان در فرآیند آموزش قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن با اهمیت دانستن مسئولیت مدیران دارالقرآن‌ها، وظیفه اصلی مدیران دارالقرآن‌ها را جذب حداکثری دانش‌آموزان در فرایند آموزش قرآن بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جذب حداکثری دانش‌آموزان در فرآیند آموزش قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ میکائیل باقری (مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش)، میرعبدی (مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان)، بروشکی (معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان)، قنبری (رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان) و خاک‌سفیدی (رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان) از دارالقرآن حضرت علی بن ابی طالب(ع) ناحیه 2 زاهدان بازدید کردند.

باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده در این دارالقرآن گفت: قرآن، معجزه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و کتاب زندگی و انسان‌سازی است و اگر بخواهیم کشور را از هر خطری به ویژه در حوزه فرهنگی حفظ کنیم، تنها راه آن پناه بردن به محضر قرآن کریم است.

باقری ضمن بااهمیت دانستن مسئولیت مدیران دارالقرآن‌ها بیان کرد: وظیفه اصلی مدیران دارالقرآن‌ها باید جذب حداکثری دانش‌آموزان در فرایند آموزش قرآن باشد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت علاوه بر اجر اخروی، برکت و خیر در امور دنیا را نیز با خود به همراه دارد و لازم است در اجرای این فعالیت‌ها دقت لازم صورت پذیرد تا باعث جذب دانش‌آموزان شود.

گفتنی است در این بازدید، مسئولان دارالقرآن به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه و فعالیت‌های صورت گرفته در آن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار