امام جمعه شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت توجه همگان به وضعیت فرهنگی جامعه

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت وضعیت اقتصادی در کشور با بالا رفتن قیمت‌ها سرسام‌آور است، اما وضعیت فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و به وصیت و اهداف شهدا توجه شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه همگان به وضعیت فرهنگی جامعه

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد،در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تفاوت نظام اسلامی با سایر حکومت‌ها در راستای توجه به ارزش‌ها است و می‌بایست امر به معروف سر لوحه کار قرار بگیرد و به منکرات توجه نکنیم و امر به معروف و نهی از منکر کلید احیاء ارزش‌ها در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در آیات قرآن‌کریم بیان کرد: افراد با ایمان از رسالت خود و یاد خدا جدا نخواهند شد. منکرات در جامعه ما مشهود است و در موردی نیز از وعده‌های عملی نشده و بدون کارشناسی مسئولان شروع خواهد شد.

امام جمعه اسلامشهر افزود: در واحدهای آموزشی می‌بایست با تولید محتوا، کلیپ و فعالیت در فضای مجازی امر به معروف و نهی از منکر توسعه یابد.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: وضعیت اقتصادی در کشور با بالا رفتن قیمت‌ها سرسام‌آور است، اما وضعیت فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و به وصیت و اهداف شهدا توجه کنیم.

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز با تبریک اعیاد شعبانیه امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برخورد با بعضی از موارد از جامعه موارد فرهنگی جامعه از جمله حجاب باید عالمانه باشد و حجاب ترجیع بند وصیت شهدا است و همه در این راستا مسئولیت دارند.

در ادامه هادی ایلکا، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی تأکید کرد:پاسخ ندادن به مطالبات مردم امنیت را خدشه دارخواهد کرد و در صورت وعده دادن مسئولان باید اجرایی شود و مسئولان از بی‌تفاوتی و عادی‌انگاری جلوگیری کنند و امر به معروف نهی از منکر فقط در جلسات خلاصه نشود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار