محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در حوزه آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت می‌توان از ظرفیت بنیاد علوی در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه آموزش و پرورش بهره‌مند شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در حوزه آموزش و پرورش

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه در شورای معاونین این اداره کل که باحضور روسا و مدیران نواحی و مناطق استان به صورت وبینار برگزار شد، طی سخنانی انعقاد تفاهم نامه های همکاری با بنیاد علوی را گامی مهم برای محرومیت زدایی مناطق استان عنوان کرد.

وی ضمن تاکید به تعامل همه جانبه مدیران نواحی و مناطق با بنیاد علوی، اظهار کرد: بنیاد علوی فرصتی است که بایستی برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی در مناطق محروم از آن استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران مدارس خواست تا با تدبیر از ظرفیت محلات برای تحقق اهداف طرح مدرسه بعنوان کانون تربیت محله استفاده کنند.

صفری همچنین از اعزام ۷۰ دانش آموز شهرستان خلخال، با هزینه بنیاد علوی به عنوان زائرین اولی به مشهد مقدس خبر داد.

سجاد مردانه، مدیر پهنه شمال‌غرب بنیاد علوی هم اظهار کرد: توانمندسازی محرومان و کمک رسانی به مستضعفان جامعه با استفاده از شبکه مردمی جزو وظایف اصلی بنیاد علوی می باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد علوی در آبادانی مناطق محروم کشور، گفت: ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس، مباحث فرهنگی و تربیتی، توزیع کتاب های آموزشی و کمک آموزشی و ... جزو خدمات آموزشی و پرورشی این بنیاد در مناطق محروم است.

مدیر پهنه شمال‌غرب بنیاد علوی همچنین با عنوان اینکه ما در کنار دستگاه های دولتی در صدد حل مشکلات مردم محروم هستیم، تصریح کرد: آمادگی تعمیر و تجهیز ۱۰ آموزشگاه در مناطق محروم استان را داریم که این موضوع پس از طی مراحل قانونی عملیاتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار