همزمان با همایش جایزه ملی احسان؛

گروه‌های جهادی برتر استان قم تجلیل شدند

قم(پانا)- آیین تجلیل از گروه‌های جهادی برتر و جایزه ملی احسان با حضور جمعی از فعالان جهادی در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های جهادی برتر استان قم تجلیل شدند

سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: 75 درصد از طرح‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی را پروژه‌های کوچک شامل می‌شود که با همکاری مردم در حال انجام است.

وی ادامه داد: نشانه های فقر و محرومیت در قم بخش مدارس، زیست‌محیطی، فضای سبز و غیره موجود است.

همچنین سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این همایش عنوان کرد: هماهنگی بسیار مطلوبی بین ستاد اجرایی فرمان و سپاه استان قم وجود دارد و به لطف این تعامل شاهد انجام کارهای تأثیرگذاری در سطح استان هستیم.

در ادامه، ورود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: رسیدگی و توجه به محرومین جزو شعارهای همیشگی انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و اصول اساسی است.

وی ادامه داد: عملکرد جمهوری اسلامی در حمایت از محرومین به خاطر عقب‌ماندگی‌های ادواری و هشت سال جنگ تحمیلی کاملاً قابل دفاع و چشمگیر است؛ اندیشه محرومیت‌زدایی در کشور به‌عنوان یک پروژه و پروسه در مدیریت کشور پذیرفته‌شده و هرسال از حجم مناطق کم برخوردار به خاطر اقدامات گروه‌های جهادی کاسته می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: باور ما این است که در گام دوم انقلاب با تلاش و اخلاص گروه‌های جهادی امکان برطرف کردن کامل محرومیت در کشور امکان‌پذیر است.

حیدری یادآور شد: با استفاده از تجربه‌های گذشته و با همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مختلف و با راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف خدمات‌رسانی درزمینهٔ محرومیت‌زدایی گام‌های بلندی را برداشته است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار