با هدف کشف و تقویت استعدادهای دانش‌آموزی

دفتر خبرگزاری پانا منطقه ۱۵ افتتاح شد

تهران (پانا) - دفتر خبرگزاری پانا منطقه ۱۵ با حضور مدیر منطقه و رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران افتتاح و در این آیین تربیت دانش‌آموز خبرنگار بااستعداد و آینده‌دار یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی عنوان شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خبرگزاری پانا منطقه ۱۵ افتتاح شد

مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری پانا با حضور مطلب غفاری؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه۱۵، محمد خزایی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، مجید دامغانی؛ معاون سازمان دانش آموزی، لطف اله کرد چگینی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد صادق نوری تبار، رئیس سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا منطقه ۱۵ و جمعی از مسئولین و دانش آموز خبرنگاران پانا برگزار شد.

محمد خزایی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نوری تبار، بیان کرد: دانش آموز خبرنگاران پانا اعضای فعال و با انگیزه سازمان دانش آموزی هستند که به کارهای خبری واقفند و با جدیت خبرهای خود را تهیه می کنند. امیدوارم با افتتاح این دفتر خبری و گسترش کارها و فعالیت های خبرگزاری پانا کمک شایانی به دانش آموز خبرنگاران داشته باشیم.

وی افزود: مسئول خبرگزاری پانای منطقه در تولید خبر و آموزش های مربوط به عکاسی و متون خبری از پیشتازان شهر تهران بوده و بیش از ۱۵۰ دانش آموز خبرنگار تعلیم داده و در این راستا ریل گذاری مناسبی در منطقه ۱۵ به انجام رسانده است.

سپس خزایی از برگزاری کلاس های عکاسی، خبرنویسی و تولید محتوا به صورت مبتدی، تکمیلی و نیمه حرفه ای برای دانش آموزان دختر و پسر به صورت تفکیکی و در مقطع دوره اول دبیرستان‌ خبر داد.

در ادامه مطلب غفاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن قدردانی از زحمات مسئول خبرگزاری پانا منطقه و نیز دانش آموز خبرنگاران پانا و همچنین نماینده مربیان بیان کرد: امروز رسانه قدرتمندترین وسیله ای است که در اختیار بشر قرار دارد و کسانی که این رسانه را دارند و استفاده از آن را به درستی و به نحو مطلوب می دانند، می توانند همه چیز را در اختیار خود درآورند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ افزود: تربیت دانش آموز خبرنگار با استعداد و آینده دار یکی از مهم ترین اهداف ما بوده و است و امیدواریم با افتتاح این دفتر خبری کار های خبرنگار دانش آموزان پانا به لحاظ کمی و کیفی، بیش از پیش افزایش پیدا کند و با نظارت و مدیریت، توانمندی‌های مسئولین ذی‌ربط روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی این مجموعه باشیم.

نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا منطقه ۱۵، نیز ضمن ارائه گزارش کار این دفتر، بیان کرد: با توجه به عملکرد بسیار خوب منطقه در حوزه خبری، تعدادی از دانش آموز خبرنگاران برتر شهر تهران از منطقه ۱۵ انتخاب شده و با عنایت به برگزاری کلاس های توانمندسازی ویژه دانش آموزان که در حوزه خبرنگاری (عکاسی، خبرنویسی، ساخت کلیپ و تولید محتوا و ... ) در منطقه برگزار شده و نیز به صورت تخصصی تر ادامه خواهد داشت، آینده بسیار درخشانی در انتظار دانش آموز خبرنگاران و منطقه ۱۵ خواهد بود.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص چگونگی فعالیت ها و نحوه کار دانش آموزان ارائه داده و این نوید را دادند که با برنامه ریزی های انجام شده در گام اول پنجاه درصد مدارس منطقه، حداقل یک خبرنگار دانش آموز در مدرسه خواهند داشت و این خبرنگاران عزیز سعی در تهیه کارهای خبری از مدارس خود و همچنین تهیه کارهای مختلف خبری در تمامی مسائل دانش آموزی و دیگر حوزه های اجتماعی، تربیتی و آموزشی داشته و همچنین در گام بعدی اخبار فرهنگیان و ادارات و نهادهای دیگر را نیز پوشش بدهند.

در پایان این جلسه دانش آموز خبرنگاران پانا سوالات و خواسته های خود را با مسئولین در میان گذاشتند و سپس توسط مسئولین از دانش آموز خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: عرفان نوری تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار