فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج):

مهمترین شاخصه ایران قوی داشتن جوانان مومن انقلابی است

تهران (پانا) - فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج) تهران، مهمترین شاخصه ایران قوی را داشتن جوانان مومن و انقلابی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین شاخصه ایران قوی داشتن جوانان مومن انقلابی است

عرب پور؛ فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج) تهران بزرگ در حاشیه شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در چهل و چهامین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از غرفه آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران بازدید کرد.

عرب پور در مصاحبه با پانا گفت: همانگونه که حضرت آقا همواره می گویند دنیای امروز مدام درحال تغییر و پیشروی است، شروع انتقال قدرت از غرب به شرق و به ویژه آسیا شروع شده و در این عرصه مهم ما باید جایگاه خود را پیدا و مشخص کنیم.فعالیت و تلاش و جهاد دانش آموزان عامل پیشرفت این جایگاه است.

وی تصریح کرد: هرچه دانش آموزان این وطن بیشرت تلاش کنند در امر ساخت ایران قوی گامی مهم بر عرصه پیشرفت نهاده اند. لذا مهمترین شاخصه ایران قوی، داشتن جوانان مومن انقلابی است که شما دانش آموزان و دانشجویان میهن اسلامی عزیز ما هستید.

عرب پور تاکید کرد: امروزه در میدان جهاد تبیین بسیج دانش آموزی قدم های مهمی را برداشته و رو به پیشرفت است. ما پس از وقفه دوساله کرونا ، مجدد توانستیم در این میدان بیش از پیش پیشروی کنیم.

وی افزود: راهیان نور یکی از مهمترین اقدامات این نهاد است که بحمدالله به خوبی پیش می رود. این راهپیمایی نیز از اهم این اقدامات است.

در پایان فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج) تهران برای همه دانش آموزان آرزوی موفقیت و پیشرفت کردند.

دانش آموز خبرنگار : امیرعلی شادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار