مردم با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند/فیلم

اصفهان(پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مردم با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند/فیلم

رسول رمضانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو به پانا گفت : همانطور که مقام معظم رهبری و امام رحمت الله علیه فرمودند که انقلاب اسلامی انفجار نور بود، چون که این انقلاب یک انقلاب الهی بود انقلابی بود که با رهبری مقام ولایت حضرت امام رحمت الله علیه صورت گرفت و با رهبری مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای ادامه پیدا کرد.

در ادامه نیز سید احمد امامیه معاون نهضت سواد آموزی اداره کل اضافه کرد: امروز حضور مردم بسیار باشکوه و با عظمت بود، امروز روز عید ملت ایران بود مردم با حضور با شکوه خود بخصوص حضور دانش آموزان و فرهنگیان زینت بخش این صحنه بود و خداروشکر با این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

حسین حسنعلی مسئول بسیج فرهنگیان و کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ۲۲ بهمن برای ملت ایران یک عید بزرگ است چون در این روز بساط سلطنت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی برچیده شد و حکومت الله رو انتخاب کردند و ما هم به رسم هر ساله سعی کردیم که تکلیف خود و وظیفه خودمان را انجام دهیم و در کنار مردم چندقدمی را برداریم.

‌خبرنگار:عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار