بزرگداشت۲۲ بهمن ماه در شهرکاج

کاج(پانا) - همزمان با دیگر نقاط کشور مردم دیندار و ولایتمدار شهرکاج با حضور پرشور و مثال زدنی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پرشورتر از گذشته این روز بزرگ را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت۲۲ بهمن ماه در شهرکاج

مسیر این راهپیمایی عظیم در شهر کاج از مقابل مسجد امام حسین(ع)این شهر آغاز و با شعار های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل» به گلزار شهدای شهر کاج ختم شد.

از جمله ویژگی های این راهپیمایی که آن را با راهپیمایی های ادوار گذشته متفاوت می کند حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی بود که نشان از آینده ای درخشان برای ایران اسلامی دارد.

یکی از افراد حاضر در این راهپیمایی در گفت و گو با پانا گفت:۲۲ بهمن روز همبستگی و اتحاد مردم ایران و روز مقابله با ظلم و ستم و استعمار و استکبار است، دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی دارد که هرگز پشت نظام و رهبری را خالی نمی‌کنند و همواره در راه رسیدن به ارزش ها و آرمان های خود استوار هستند.

وی در پایان افزود: آینده ایران اسلامی آینده ای درخشان خواهد بود و ما باید پاسدار دین و خون شهدا باشیم و برای سر افرازی کشور عزیزمان ایران هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم و دریغ نکنیم.

در پایان این راهپیمایی در شهرکاج چندین سوال در رابطه با انقلاب اسلامی ایران از افراد حاضر در راهپیمایی پرسیده شد و به افرادی که به درستی به سوالات پاسخ داده بودند هدایای نفیسی اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار