حضور پرشور مردم شهیدپرور چهاردانگه در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن

چهاردانگه (پانا) - امام جمعه و شهردار چهاردانگه، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به همراه معاونین و کارشناسان این اداره در مراسم راه‌پیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۹۳۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم شهیدپرور چهاردانگه در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن

سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در‌گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران گفت: با توجه به موضوع‌درگیری‌هاو تبلیغات سوء آمریکا و سایر کشور های مخالف علیه ایران و تشویق مردم به عدم حضور در راهپیمایی، مردم شهید‌پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر باحضور پررنگ در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب، اقتدار ایران و دفاع از آرمان های حضرت امام(ره) را به سایرکشور ها نشان دادند.

سید مومن ادامه داد: مردم ما، مردم روز های سخت هستند که ایستادگی و صبر را در طول به ثمر رساندن انقلاب و سختی های هشت سال دفاع مقدس را تحمل کرده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد کسانی دوباره ایران را به استعمار بکشند و به هر نشان دست یابند.

او اظهار کرد: وظیفه مسئولین حفظ امانتی است که به وسیله نثار خون شهدا به دست ما رسیده است، ما مدیون خون شهدا هستیم و برای ادای این دین باید خدمت‌رسان خوبی برای مردم باشیم و در این فرصت که خداوند به ما عنایت کرده جهت خدمات مطلوب، نهایت تلاش خود را بکار ببریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه خاطر نشان کرد: من به نیابت ازخودم از مردم شریف چهاردانگه، فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور پرشور در جشن چهل سالگی و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن قدر‌دانی میکنم.

/خبرنگار: امیرغلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار