مدیر کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره بومی و محلی نوجوان مازندرانی

نور(پانا) - مدیر کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی مازندران گفت جشنواره بومی و محلی نوجوان مازندرانی برای نخستین بار در استان برگزار می‌‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بومی و محلی نوجوان مازندرانی

حسین جوادی در گفت‌وگو با پانا درخصوص پروژه‌های‌دهه فجر اظهار کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال اجرای پروژه های مختلف است که جشنواره تئاتر فجر، فیلم فجر،هنر های تجسمی فجر،مد‌و‌لباس و موزیک فجر از این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بومی و محلی نوجوان مازندرانی در هشت رشته مختلف گفت: دانش آموزان در این جشنواره به زبان مازندرانی شعر،دکله،گویندگی ،استنداپ کمدی، نقالی و خاطره گویی و... اجرا می‌کنند.
مدیر کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی مازندران در ادامه افزود: در این جشنواره بیش از‌ ۳۰۰ نوجوان آثار خود را ارائه کردند که پیش‌بینی شده است تا آخر اسفند ماه ‌۱۴۰۱ بیش از ۶۰۰ دانش آموز شرکت کنند.

این مسئول درخصوص اهداف این طرح خاطر‌نشان کرد:هدف از این طرح احیای زبان و فرهنگ مازندرانی و محلی است که به مناسبت دهه فجر اجراشد و امیدواریم نتیجه خوبی از این جشنواره دیده شود.
جوادی درخصوص تأثیرات این طرح در مدارس بیان کرد: این جشنواره در ۲۲ شهرستان استان اجرا می‌شود که سبب انگیزه و شادی در مدارس است.
وی درخصوص شورای فرهنگ، هنر رسانه شهرستان‌ها گفت: این شورا در ۲۲ شهرستان استان تشکیل شد که در مجموع بیش از۲۰۰ نفر چهره های برتر فرهنگی در آن عضو هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار