در بازدید دوره‌ای مسئولان از مدارس شهرستان قدس تاکید شد:

رسیدگی به دغدغه‌های دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، در ایام دهه فجر

شهر قدس (پانا)- در بازدید دوره‌ای مسئولان از مدارس در ایام دهه فجر شهرستان قدس بر رسیدگی و توجه به دغدغه‌های دانش‌آموزان دوره دوم پسرانه متوسطه این شهرستان، تاکید شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به دغدغه‌های دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، در ایام دهه فجر

در بازدید دوره‌ای از مدارس در ایام دهه فجر که توسط وحید گلی‌کانی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش و مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس انجام شد، بر رسیدگی به به دغدغه‌های دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، دبیرستان پسرانه شهید عالمی تاکید شد.

در این بازدیدها، دانش‌آموزان با صحبت چهره به چهره با مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات‌شان شدند، از جمله مشکلات دانش‌آموزان که در این مراسم به آن‌ها اشاره شد، می‌توان به نبود عدالت آموزشی بین دانش‌آموزان مدارس خاص و عادی، نبود استعداد‌یابی درون مدارس و خرابی میز و نیمکت‌ها در مدارس اشاره کرد.

مسئولان حاضر ضمن گرامیداشت یادواره شهید حمزه علی عالمی، علاوه بر تشکر از دانش‌آموزان قول رسیدگی به مشکلات آنها را دادند، همچنین حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس علاوه بر اشاره کردن به افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شهید حمزه عالمی و جان فشانی‌های ایشان اشاره کرد و از دانش‌آموزان درخواست کرد با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن که نماد ایستادگی در مقابل ظلم و پیروزی نور بر تاریکی است راه این شهید را ادامه دهند.

شایان ذکر است، طبق تاریخچه دبیرستان پسرانه شهید عالمی، در سال ۱۳۵۷ اولین دبیرستان شهید قدس به نام اولین شهید شهر، شهید حمزه علی عالمی به مدیریت علی دری تأسیس شد، که از زمان تاکنون افراد زیادی توانسته‌اند از دبیرستان شهید عالمی فارغ‌التحصیل شوند و بسیاری از آنان جزو افراد موفق و سرشناس این مرز و بوم هستند.

خبرنگار دانش‌آموز: عرشیا داودزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار