برگزاری کارگاه آموزشی رابطین پژوهشی گیاهان داروئی و طب ایرانی در شیراز

شیراز (پانا) - پژوهش سرای‌دانش‌آموزی جابربن حیان،اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز میزبان کارگاه آموزشی رابطین پژوهشی گیاهان دارویی در استان فارس بود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی رابطین پژوهشی گیاهان داروئی و طب ایرانی در شیراز

الهام مکارمانی مدیر پژوهش‌سرای جابربن‌حیان گفت: این کارگاه با هدف ایجاد انگیزه برای شناخت دانش‌آموزان از رشته گیاهان دارویی و طب ایرانی انجام شد.

مدیر پژوهش سرای جابربن‌حیان افزود: تعداد ۵۰ نفر از رابطین پژوهشی قطب گیاهان دارویی مناطق آموزشی استان فارس امروز در کارگاه شرکت کردند.

وی گفت: این کارگاه از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر در حال برگزاری بود که کارگاه نوبت صبح با حضور استاد جلالت از دانشگاه طب ایرانی و کارگاه عملی نوبت عصر آزمایشگاه گیاهان دارویی با حضور دکتر قنبری و دکتر جلالی برگزار شد.

مکارمانی با بیان اینکه بعد از اتمام آموزش رابطین پژوهشی در امتحان شرکت می‌کنند بیان کرد: رابطین پژوهشی در دو کارگاه نوبت صبح و عصر آموزش هایی همچون سلامت روح و بدن،نحوه صحیح غذا خوردن،زمان ورزش کردن،نحوه اسانس گیری،روغن گیری،ساخت صابون و... را فراگرفتند.

مکارمانی تصریح کرد:خرسند هستیم که رابطین پژوهشی استقبال خوبی از کارگاه آموزشی کردند و پیشنهاد هم دادند که با حضور در دیگر مناطق استان فارس و برگزاری این کارگاه عملی گیاهان دارویی دیگر همکاران هم از این منابع بهره ببرند.

وی در پایان افزود: این کارگاه آموزشی در ادامه وبینارهای برگزار شده در طول سال تحصیلی بوده که بعد از پایان این روند رابطین پژوهشی مدرک تربیت مدرس را دریافت خواهند کرد‌‌.

دانش‌آموز خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار