فرماندار تبریز:

اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به ایران است

تبریز (پانا) - فرماندار کلانشهر تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین دستاورد آن را هویت‌بخشی به ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به ایران است

علی جغفری آذر در آیین زنگ انقلاب که در مدرسه زهرا مردانی آذر ناحیه ۲ تبریز برگزار شد، ضمن آرزوی آینده ای خوب برای تمام دانش آموزان، گفت: با آرزوی آینده خوب برای تمام دانش آموزان گفت: بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، "برای اینکه انقلاب زنده بماند امام باید زنده بماند" این به این معنی است که انقلاب نباید دچار انحراف نشود.

وی افزود: رژیم طاغوتی شاه فکر می کرد که با تبعید امام، ایشان از یادها می رود اما نمیدانستند که امام بعد از ۱۵ سال با یک جمله که (( تکلیف داریم اسلام را زنده نگه داریم)) در سال ۵۷ با استقبال ۶ میلیون نفر از فرودگاه تا بهشت زهرا روبرو شدند. و لذا هنگام تشییع پیکر مطهر امام خمینی(ره)، 14 میلیون نفر به خاطر محبت نهادینه شده امام در جامعه، حضور داشتند.

وی ادامه داد: ما اکنون باید سیاست ها، فرهنگ، اندیشه، ارزش ها و آرمان های امام راحل را برای جوانان و نوجوانان تبیین و بازخوانی کنیم. اولین دستاورد انقلاب اسلامی، احیا و بین المللی سازی انقلاب و اصلی ترین دستاورد آن، هویت بخشی به ایران است.

جعفری آذر با بیان این که ملت و نظام جمهوری اسلامی تا کنون بر تمامی دشمنان پیروز شده اند، اظهار کرد: شبکه های فارسی زبان خارجی، مخالف ایران و اسلام هستند و سعی دارند تا از طریق تحریف کارکردهای انقلاب، ذهنیت اقشار مختلف را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر دهند.

وی در پایان گفت: ما بیاد با ایثار و اخلاص همچون دهه شصت اما با بهره گیری از علم و دانش امروزی از امکانات خود استفاده کرده و قیام الله فریضه را انجام دهیم. امید است با بهره گیری از این فرصت ها و همچنین رفع مشکلات بتوانیم امورات خود را پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار