فرماندار تبریز:

خدمت خالصانه دارایی اصلی بسیج است

تبریز (پانا) - فرماندار تبریز ضمن اشاره به اهمیت بسیج این تشکل را لشکر مخلص خدا خواند که خدمت خالصانه در آن دارایی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت خالصانه دارایی اصلی بسیج است

علی جعفری آذر، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب در تبیین مفهوم بسیج فرموده اند بسیج لشکر مخلص خداست چرا که از لحظه تشکیل بسیج تا به امروز خدماتی که این تشکل ارائه داده تماما مفید بوده است و در دوران دفاع مقدس ما از همه چیز ندار بودیم اما خدمت خالصانه دارایی اصلی ما بود.

وی ادامه داد: امروزه عرصه سیاست به شدت نیاز به تفکر بسیجی دارد و فریب محور گناه سیاست است که اگر این عرصه آلوده به گناه شود نتیجه اش فریب است.

جعفری آذر افزود: اگر تفکر بسیجی وارد بازار شود در روزهای سخت ایثارگری شکل می‌گیرد و تفکر بسیجی در حوزه دفاع و در تاریخ ایران برای ایرانی که چند صد ساله است نه اجازه داد ایران تجزیه شود، نه اجازه داد جمهوری اسلامی ایران ساقط شود و نه انقلاب اسلامی سرنگون شود.

فرماندار تبریز اظهار کرد: تفکر بسیجی در ۱۰ سال گذشته نیز هم امنیت فراهم کرد و هم پیروزی شد و اگر به حوزه خانواده تفکر بسیجی وارد شود دیگر فروپاشی صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی برای آبادی ایران، استحکام خانواده، خدمت بیشتر در سیستم اداری و تغییر رفتار ها، عملکرد ها و گویش ها است.

جعفری آذر اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس پیروز ترین دولت جمهوری اسلامی ایران بود که به کمک همین نوجوانان و جوانان بسیجی پیروز میدان شد و اگر به شعار دولت مردمی و ایران قوی فکر کنیم نتیجه می‌گیریم که این شعار، شعار انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: امروز بدنه دستگاه آموزش و پرورش پر از نیروهای جهادی و بسیجی است که باید با کمک های این بسیجیان در سطح مدارس اجازه ندهیم دشمن در رسیدن به اهداف خود پیشرفت کند و در این خصوص قرآن ۲ راه به ما نشان داده است که اولین راه قیام کردن و دومین راه آشنایی کامل دانش آموزان با تاریخ کشورشان است.

جعفری آذر ادامه داد: هر جا که تفکر بسیجی وجود نداشت آنجا تماما ویران بوده و هدف اصلی فقط سازندگی و آباد کردن ایران بوده است.

وی گفت: امام خمینی(ره) قبل از اینکه نماز جمعه تهران را تاسیس کنند بنیاد مسکن را تاسیس کردند چرا که هدف اصلی امام آبادی و سازندگی ایران بود چرا که این کارها و اقدامات جهت گیری انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بود.

جعفری آذر در پایان خاطرنشان کرد: بهترین مکان هایی که دانش آموزان می‌توانند مرجعیت فکری داشته باشند بسیج و آموزش و پرورش و... است و وظیفه ما هم ایفا کردن به خوبی نقش خود در این خصوص است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار