مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

شرکت بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز در پویش ایران سرسبز

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از مشارکت بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز در پویش «ایران سرسبز، ایران قوی، هر ایرانی یک درخت» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز در پویش ایران سرسبز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اولین نشست همفکری و هم‌افزایی دومین «پویش ایران سرسبز، ایران قوی، هر ایرانی یک درخت» در مراکز آموزشی و پرورشی سراسر کشور با حضور اعضای شورای سیاستگذاری این پویش از نهادهای مختلف در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

«عباس مهاجر» در این نشست اظهار کرد: با همکاری سایر نهادها یک میلیون و ۲۴۰ هزار درخت در آموزش و پرورش کاشته شده است. این امر یک اتفاق خوبی است زیرا کمترین دستگاهی می‌تواند در این موضوعات مشارکت فعال داشته باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، توجه خاصی به موضوع درختکاری دارند و آن را یک نماد دینی و انقلابی اعلام می‌کنند لذا آموزش و پرورش در فرهنگسازی این موضوع مشارکت دارد که این امر جای شکرگذاری دارد.

مهاجر با اشاره به راه‌اندازی این پویش ادامه داد: مقام معظم رهبری به موضوع فضای سبز توجه ویژه‌ای دارند و گام مثبتی در این راستا برداشته شده که بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز در این پویش شرکت داشته‌اند. امیدواریم امسال نیز این تعداد افزایش یابد، فرهنگ آن در بین نسل جوان توسعه پیدا کند و فرهنگ تقویت فضای سبز در ایران صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی بیان کرد: دومین پویش ایران سرسبز با مشارکت آموزش و پرورش، امسال برگزار خواهد شد و در این بین دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کنند.

گفتنی است در این جلسه هریک از حاضران به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پیرامون اجرای این پویش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار