مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خبر داد:

کانون‌های فرهنگی تربیتی میزبان برگزاری «رویداد قهرمان من پدرم» شدند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش گفت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر رویداد «قهرمان من پدرم» در کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی میزبان برگزاری «رویداد قهرمان من پدرم» شدند

عباس مهاجر در این‌باره گفت: «در این رویداد ملی، قرار است که یک جشن جذاب و به یادماندنی با حضور دانش آموزان و پدرهای آنان برگزار شود.»

وی افزود: «سخنرانی توسط کارشناس و مبلّغ خوش بیان و مجرب، با موضوع ایام میلاد امام علی (ع) صورت خواهد گرفت. همچنین مولودی‌خوانی در شأن فضایل امیرالمؤمنین برگزار می‌شود.»

مهاجر اضافه کرد: «فضاآرایی توسط دختران و پسران، عکاسی دو نفره پدر پسری، یا پدر دختری از دیگر برنامه‌های این رویداد است. همچنین در حین برگزاری جشن، مسابقه خطاطی با جملات «خدا را شکر مولایم علی شد...» و «قهرمان من پدرم...» برگزار و بهترین خط در جشن تقدیر می‌شود.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با اعلام اینکه این رویداد از ۱۴ تا ۱۷ بهمن برگزار می شود، افزود: «استنداپ کمدی دانش آموزی با موضوع خاطرات جذاب و باحال پدر پسری، یا پدر دختری و برگزاری مسابقه به صورت خلاقانه از متن نامه تربیتی نهج البلاغه نامه امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های این رویداد ملی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار