مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری پویش «پرچم افتخار» در مدارس سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش گفت پویش پرچم افتخار از همه مدیران، معلمان و مربیان همچنین خانواده‌ها دعوت می‌کند که از نصب پرچم ایران، بر سر در مدرسه، کلاس، خانه، معابر عمومی یا در موقعیت‌های مختلف به طور مثال در حال ورزش، آزمایش و پژوهش و ... عکس بگیرند و ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش «پرچم افتخار» در مدارس سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموززش و پرورش، عباس مهاجر با اشاره به راه‌اندازی پویش «پرچم افتخار» اظهار کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند: «در دهه فجر بر سر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملت این خاطره را گرامی می‌دارد.»، این پویش راه‌اندازی شده است.

وی افزود: پویش پرچم افتخار یک رویداد ملی است که در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به نشانه همدلی مردم ایران و علاقه و انس به میهن و هویت ایران اسلامی، بهمن ماه 1401 در سراسر کشورمان ایران برگزار می‌شود.

مهاجر بیان کرد: دشمنان انقلاب و ایران قوی و مستقل، همواره فضای ناامیدی و ایجاد گسست مردمی را در اهداف خود دنبال کرده‌اند و هرسال در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پاسخ خود را از ملت فهیم و بصیر ایران دریافت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش در ادامه به هدف راه‌اندازی این پویش اشاره و عنوان کرد: هدف این پویش ملی ایجاد نشاط و همدلی مردمی و تقویت حس وطن دوستی و مسئولیت اجتماعی نسل‌های بعد از انقلاب و نشان دادن امید و نشاط دانش آموزان ایرانی در حال و هوای خوب روزهای جشن انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی ادامه داد: پویش پرچم افتخار از همه مدیران، معلمان و مربیان همچنین خانواده ها دعوت می‌کند که حامی و مشوق دانش آموزان و فرزندان خود برای این پویش باشند و از نصب پرچم ایران، بر سر در مدرسه، کلاس، خانه، معابر عمومی یا در موقعیت های مختلف به طور مثال در حال ورزش، آزمایش و پژوهش و ... عکس بگیرند و با هشتگ #پرچم_افتخار منتشر کنند.

مهاجر اظهار کرد: دانش آموزان می‌توانند فیلم‌ها و تصاویر خود را از نصب پرچم ایران، همخوانی یا لب خوانی کلاسی، مدرسه ای یا گروهی سرود ملی ایران و سرود «سرافراز باشی میهن من»، جشن‌های مدرسه‌ای ایام دهه فجر مقابل درب مدارس با هماهنگی مسئولان مدرسه به صورت خلاقانه، همراه با ایستگاه تولد انقلاب اسلامی به صورت پهش سرودهای انقلابی و ملی، پذیرایی و اهتزاز پرچم همراه با مشخصات کامل خود در پیام رسان شاد به آدرس پویش پرچم افتخار ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار