یک مدرس حوزه ارتباط:

معلمان و مربیان در این عصر دچار چالش‌های جدیدی شده‌اند

گلوگاه (پانا) - یک مدرس حوزه ارتباط موثر گفت‌ معلمان و مربیان در این عصر دچار چالش‌های جدیدی شده‌اند؛ بسیاری داشته‌های قبلی خود را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند در حالی که این کار فایده‌ای ندارد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و مربیان در این عصر دچار چالش‌های جدیدی شده‌اند

آلا رضایی در کارگاه توانمندسازی معاونان و مربیان تربیتی مدارس شهرستان گلوگاه گفت: ارتباط مؤثر با نسل جدید یک ضرورت است، یکی از معضلات آن است که یک مربی یا معلم حصار نامرئی در خود ایجاد کند و دچار فردیت شود.

رضایی بیان کرد: برخی از ما مفاهیمی همچون استقلال و فردیت را در مورد فرزندان خود از غرب فراگرفته ایم اما در فهم و تحلیل آن دچار افراط شدیم.

وی عنوان کرد: یکی از معضلات دیگر ما در ارتباط آن است که به سمت کسی نمی رویم، پشت میز خود نشسته ایم و به همه چیز فرمان می دهیم.

رضایی افزود: با آن که در دین ما راهکارهای زیست درست وجود دارد، اما در برنامه ریزی و توسعه فردی ضعیف هستیم.

وی گفت: ما باید یاد بگیریم از حقوق خود دفاع کنیم؛ ارتباط مؤثر باعث می شود قوی تر و باهوش تر به نظر بیاییم، اعتماد به نفس ما بالا برود و برای دیگران جذاب باشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این نشست به بیان انتظارات و فعالیت های حوزه پرورشی از معاونان و مربیان تربیتی پرداخت.

آمادگی مدارس برای اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت دانش آموزان در پویش ها و جشنواره ها، ایجاد شادابی و نشاط در میان دانش آموزان از طریق برگزاری سفرهای تربیتی در اردوگاه های دانش آموزی و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای نشان دادن ظرفیت ها و پیشرفت های کشور به دانش آموزان از مهم ترین نکات مطرح شده توسط منصوره دهقان بود.

همچنین در این نشست‌ کارشناسان حوزه قرآن و عترت، فرهنگی و هنری، کیفیت بخشی پرورشی و سازمان دانش آموزی به بیان نکات و انتظارات حوزه های خود پرداختند؛ دو‌ تن از مربیان نیز گزارش و تجربه های تربیتی خویش را ارائه دادند.

خبرنگار: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار