آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره فردوسی پایان بهمن 1401 است

تهران (پانا) - متقاضیان شرکت در«پنجمین جشنواره فردوسی» ویژه مدارس استعدادهای درخشان می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه 1401 به دبیرخانه ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره فردوسی پایان بهمن  1401 است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ به منظور پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، پنجمین جشنوارۀ ملی فردوسی در سال تحصیلی 1402-1401 به وسیله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

این جشنواره با پشتیبانی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری ادارۀ کل آموزش و پرورش استان خوزستان (دبیرخانۀ جشنوارۀ ملی فردوسی - اداره استعدادهای درخشان خوزستان)برگزار خواهد شد.

از جمله اهدافی که این جشنواره دنبال می‌کند، می‌توان به پاسداشت هویت اسلامی - ایرانی، پژوهش در حوزۀ زبان و ادب فارسی، شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در حوزه‌های هنری و ادبی، حمایت از نوآوری و آثار خلاقانه ادبی و هنری اشاره کرد.

جشنواره فردوسی در 2 بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان (کادر اجرایی، مدیران و معاونان و معلمان) مدارس استعدادهای درخشان کشور برگزار می‌شود.

محورهای جشنواره در بخش دانش‌آموزی متوسطه اول شعر، داستان و داستانک، دلنوشته ادبی، شاهنامه‌خوانی، پژوهک (برای دانش‌آموزان متوسطه اول) و پژوهه (برای دانش‌آموزان متوسطه دوم) است و برای بخش فرهنگیان محورهای شعر، داستان و داستانک، دلنوشته ادبی و مقاله در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ است و برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه ferdowsi.sampad.gov.ir مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار