رئیس اداره آموزش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

آموختن مهارت‌های اجتماعی و تبادل اطلاعات مهم‌ترین نتیجه دوره‌های آموزش حضوری است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره آموزش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت با توجه به برگزاری مجازی این کارسوق در دوران کرونا برگزاری حضوری بهترین فرصت برای شناخت یکدیگر، ایجاد فضای رقابتی و تبادل اطلاعات است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آموختن مهارت‌های اجتماعی و تبادل اطلاعات مهم‌ترین نتیجه دوره‌های آموزش حضوری است

صلاح زاده رئیس اداره آموزش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزش تخصصی ششمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک که به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره آموزشی محور اصلی مهندسی ژنتیک است اما تجربه زندگی جمعی، مسئولیت پذیری و مهارت های اجتماعی که دانش آموزان در این دوره کسب می کنند، اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به شعار «هر نیاز کشور؛ یک سمپادی آماده اثرگذاری» خطاب به دانش آموزان افزود: به گونه ای علم، دانش و مهارت خود را ارتقا دهید که نه تنها در مبحث مهندسی ژنتیک بلکه در هر مقوله ای که کشور نیازی برایش تعریف شد، شما اثرگذار باشید.

گفتنی است دوره های آموزش تخصصی ششمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک امسال در سه قطب سیستان و بلوچستان، اصفهان و زنجان به صورت حضوری برگزار می شود.

از مجموع ۱۲۷ ایده ارسالی به دبیرخانه کشوری این کارسوق، ۸۷ ایده بر مبنای داوری های تخصصی و فنی انتخاب و به مرحله سوم دوره آموزشی حضوری راه یافتند.
۱۲۰ دانش آموز استعدادهای درخشان از استان های سیستان و بلوچستان با ۱۴ ایده برتر، خراسان رضوی با ۱۲ ایده برتر، خراسان شمالی با ۳ ایده برتر و کرمان با ۳ ایده برتر ۶ و ۷ بهمن در قطب زاهدان آموزش های لازم را فراخواند گرفت.

دانش آموز خبرنگار:علیرضا عظیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار