آموزش در مدارس طبس حضوری شد

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت بر اساس تفویض اختیار مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای آموزش و پرورش از امروز شنبه اول بهمن ماه، مدارس روستایی و برخی از مدارس شهری این شهرستان بازگشایی شده و آموزش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در مدارس طبس حضوری شد

علی کدخدایی اظهار کرد: حضوری شدن فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس با لحاظ کردن اصل صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی است.

وی تاکید کرد: در مدارس روستایی با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق مدارس مجهز به کولرهای گازی دوکاره هستند، فعالیت آموزشی و تربیتی این مدارس با رعایت الگوی مصرف و حداکثر صرفه جویی به صورت حضوری دنبال خواهد شد.

کدخدایی همچنین گفت: در مدارس شهری، مدیران مدارس نسبت به تشکیل شورای آموزشگاه با حضور تمامی اعضا اقدام کرده و با توجه به اینکه گاز مدارس فعلا قطع خواهد بود، با در نظر گرفتن شرایط مدرسه نسبت به حضوری یا مجازی بودن فعالیت خود از اول بهمن ماه تصمیم گیری کنند.

وی افزود: مدارسی که امکان استفاده از سوخت جایگزین استاندارد (به جز گاز) را دارند با رعایت الگوی مصرف نسبت به حضوری شدن فعالیت‌های آموزشی و تربیتی اقدام کنند و سایر مدارس تا زمان تامین گرمایش استاندارد به صورت‌ مجازی و از طریق شبکه شاد فعالیت خود را ادامه دهند.

کدخدایی گفت: در مدارس مقطع متوسطه اول و دوم ادامه فرایند امتحانات نوبت اول در هفته پیش رو انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار