کشف بیش از هزار و ۵٠٠ کیلوگرم گوشت فاسد در شهرری

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از ورود به بازار برای فروش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از هزار و ۵٠٠ کیلوگرم گوشت فاسد در شهرری

به گزارش پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اعلام کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در رصدهای اطلاعاتی اطلاع کسب کردند، فردی با تهیه گوشت های آلوده قصد دارد آنها را با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید به شهرهای شمالی کشور انتقال دهد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی به افزایش گشت زنی های هدفمند اشاره کرد و افزود: تیم عملیاتی کلانتری امین آباد روز گذشته(سه شنبه) با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سوژه مورد نظر را در محدوده کمربندی دوم تهران شناسایی کرده و موفق به توقف خودرو و دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشت های کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: در این راستا متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ جلیلیان با اعلام جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه خودرو پراید قصد انتقال مقداری سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری شهر ری در حین گشت زنی هدفمند موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: بعد از صدور دستور توقف، در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ لیتر گازوئیل که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و توقیف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خودروی مورد نظر با هماهنگی های انجام شده توقیف و پارکینگ انتقال یافت، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت راننده خودرو دارای پنج فقره سابقه قاچاق سوخت بوده که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جلیلیان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل سود جویان و قاچاقچیان ایستاده، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت این افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار