آغاز دوره سه روزه آموزشی مدیران جدیدالانتصاب مدارس استعدادهای درخشان در شیراز

شیراز (پانا) - به گفته رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس، در سطح استان فارس تعداد ۴۱ مدرسه سمپاد وجود دارد که بیش از ۶ هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می کنند و قرار است در سه روز کدیران این مدارس دوره آموزشی ببینند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره سه روزه آموزشی مدیران جدیدالانتصاب مدارس استعدادهای درخشان در شیراز

محمد مهدی متحدزاده در افتتاحیه دوره آموزشی مدیران مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در سالن کتابخانه اسناد ملی در شیراز با اشاره به حکمت ۱۴۷ در نهج البلاغه به تشریح دلایل برتری علم بر دانش از نظر مولا علی علیه السلام، پرداخت و اظهار کرد: امیدوارم در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در مدارس سمپاد موفق باشیم.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس با اشاره به مشارکت بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران جدیدالانتصاب از مدارس سمپاد سراسر کشور افزود: تشریح سیاست‌های مدارس استعدادهای درخشان، تبادل نظر و هم افزایی در مسائل آموزشی و تربیتی در راستای تحقق ساحت های ششگانه سند از اهداف برگزاری این دوره آموزشی مدیران مدارس سمپاد است.

متحدزاده بر اهتمام مدارس سمپاد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: در سطح استان فارس تعداد ۴۱ مدرسه سمپاد وجود دارد که بیش از ۶ هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: دوره آموزشی مدیران جدید الانتصاب مدارس سمپاد سراسر کشور از امروز آغاز و تا ۲۹ دی ماه به مدت سه روز ادامه داد.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: در این دوره سه روزه برگزاری کارگاه های آموزشی با بحث های تخصصی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دبیرستان عشایری شیراز و... از جمله برنامه های مدیران مدارس استعدادهای درخشان در این سه روز در شیراز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار