مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

فعال شدن کانون‌‌های بسیج در فضاهای آموزشی، به فعال شدن فرهنگ بسیج و گفتمان در سطح مدارس کمک می‌کند

پاکدشت(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر فعال شدن فرهنگ بسیج در سطح مدارس، تاکید کرد و‌ گفت کانون‌‌های بسیج ادارات آموزش و پرورش در همه‌ نواحی، وارد فضاهای آموزشی شده و امیدواریم این اتفاق به فعال شدن فرهنگ بسیج و گفتمان در سطح مدارس کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فعال شدن کانون‌‌های بسیج در فضاهای آموزشی، به فعال شدن فرهنگ بسیج و گفتمان در سطح مدارس کمک  می‌کند

مسعود بهرامی در نشست بزرگداشت هفته بصیرت در پاکدشت بیان کرد: در حوزه بسیج و فعالیت‌های مشترک بین آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و سازمان بسیج، با اتفاقات خوبی مواجه شدیم؛ کانون‌‌های بسیج از ادارات آموزش و پرورش در همه‌ نواحی بویژه در منطقه پاکدشت، وارد فضاهای آموزشی شده و امیدواریم این اتفاق به فعال شدن فرهنگ بسیج و گفتمان در سطح مدارس کمک کند.

بهرامی همچنین افزود: مجموعه آموزش و پرورش به سبب رسالتی که دارد در اقصی‌نقاط کشور در حال خدمت‌رسانی است و تنها نهادی که به صورت مویرگی از بدنه حاکمیت در عمق جامعه فعالیت دارد، نهاد آموزش و پرورش است. رسالت ما در حوزه آموزش و پرورش ایجاب می‌کند که نماینده خوبی برای این گفتمان‌‌سازی در موضوعات مختلف از جمله جهاد تبیین باشیم؛ مدیران و معلمان به جهت تاثیرگذاری که بر نسل جوان دارند ، همواره در این زمینه ثابت قدم و پیشرو بوده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با بیان اینکه حدود پنجاه هزار نیرو درحال ارائه خدمت در شهرستان‌های استان‌ تهران هستند، گفت: در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، قریب به یک میلیون و صد و پنجاه هزار دانش‌آموز را خدمت‌رسانی می‌کنیم که بخشی از آنها در مدارس غیردولتی هستند و در حال حاضر افتخار خدمت به سی و شش هزار کلاس درس و معلم در سطح استان داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار