هشتمین اجلاس استانی «نماز» در شهرستان ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) - هشتمین اجلاس استانی «نماز» در مصلای شهدای محراب شهرستان ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین اجلاس استانی «نماز» در شهرستان ابرکوه برگزارشد

هشتمین اجلاس نماز با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مهران فاطمی استاندار یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، محمد هادی زارع زاده فرماندار ابرکوه، جمعی از مدیران کل استان و مسؤلان شهرستان ابرکوه و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به پاسخ به سؤالات نسل امروز در زمینه چرا باید نماز بخوانیم در این مراسم گفت: نماز یکی از راه‌های تشکر از خداوند است به دلیل نعمت‌های که به ما داده شده و این کمترین مقدار تشکر است و همچنین نماز یکی از راه‌های جلوگیری از فساد و مشکلات اجتماعی است و انسان را از این کارها باز می‌دارد. نماز باعث نزدیک شدن قلوب مؤمنان به یکدیگر و اتحاد و همبستگی می‌شود.

وی ادامه داد: به قول امام(ره) نماز کارخانه انسان‌سازی است و موجب خودسازی می‌شود چون همه کمالات را در بردارد. البته برای نماز در جامعه حرکت‌هایی شده ولی جدی گرفته نشده است که اهتمام بیشتری نیاز است.

لازم به ذکر است در این اجلاس که با حضور حجت الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، از مدیران و فعالانی که در حوزه نماز و ترویج فرهنگ این فریضه الهی و معنوی، عملکرد قابل تقدیر داشتند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار