سرگذشت پژوهی مادران شهدای نوجوان در اقیانوس آرام

تهران (پانا) - مراسم تکریم و تقدیر مادران شهدا به مناسبت رحلت حضرت ام البنین با حضور نوجوانان و فعالان فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سرگذشت پژوهی مادران شهدای نوجوان در اقیانوس آرام

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11، با مشارکت انتشارات روایت فتح به‌مناسبت رحلت حضرت ام البنین(س) وتکریم مادران شهدا با هدف تکریم و تقدیر از مادران شهدا و حفظ ارزش‌های اسلامی و تکریم مقام شهید و مادران شهدا در نظر دارد اولین دوره سرگذشت پژوهی مادران شهدای نوجوان منطقه 11 را با تکریم از مادر جوان ترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی برگزار کند.

در این برنامه که همزمان با روز تکریم مادران شهدا برگزار خواهد شد، سمانه خاکبازان نویسنده کتاب بیست سال و سه روز در این نشست در خصوص اهمیت سرگذشت پژوهی و ضرورت پرداختن به این مهم با نوجوانان به گفت و گو خواهد نشست.

این برنامه با حضور جمعی از مادران شهدا، فعالان فرهنگی و نوجوانان علاقمند به تاریخ شفاهی و سرگذشت پژوهی روز جمعه 16دی‌ماه، ساعت 15 در سالن اجتماعات فرهنگسرای رازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌ 55423062 تماس و یا به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار