اجرای طرح شهیدپژوهی در خرمدره

خرمدره (پانا) - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره گفت 47 نفر از دانش‌آموزان مدرسه شاهد نور شهرستان خرمدره در اجرای طرح شهیدپژوهی مشارکت داشتند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهیدپژوهی در خرمدره

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح شهیدپژوهی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با از خودگذشتگی ها و رشادت‌های شهدا، به همت بنیاد و امور ایثارگران شهرستان خرمدره طرح شهید پژوهی در مدارس شهرستان خرمدره اجرا می‌شود، اضافه کرد: آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگینامه، سیره و وصیتنامه شهدا و الگوبرداری از آنان از جمله اهداف این طرح است و دانش‌آموزان در همین راستا برای انجام تحقیق و مصاحبه با نظارت بنیاد به دیدار خانواده‌های معظم شهدا می‌روند.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان با انتخاب یک شهید ضمن پرداختن به زندگی شهدا، سبک زندگی این عزیزان را نیز تحلیل می‌کنند.

وی با حضور در مدرسه شاهد نور این شهرستان ضمن بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در این مدرسه، از اجرای طرح شهیدپژوهی توسط دانش‌آموزان این مدرسه بازدید کرد و گفت: مدرسه سنگر و کتاب سلاح برای دانش‌آموزان به شمار می‌روند و دانش‌آموزان با اطاعت از ولایت فقیه و با موفقیت در تحصیل می‌توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار