مادر شهید حاجی آقا بیگی نایینی به فرزند شهیدش پیوست

نایین (پانا) - فضه جعفری، مادر شهید امیرهوشنگ حاجی آقابیگی نایینی بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مادر شهید حاجی آقا بیگی نایینی به فرزند شهیدش پیوست

پیکر مادر شهید حاجی علی بیگی در آستان امامزاده سلطان سیدعلی(ع) و در جوار گلزار مطهر شهدای نایین به خاک سپرده شد.

شهید امیرهوشنگ حاجی آقابیگی نایینی در تاریخ 22 مردادماه 1337 در شهر نایین چشم به جهان گشود. وی به عنوان امدادگر عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.

وی در تاریخ 13 تیرماه1362 در کردستان بر اثر اصابت تیر دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای نایین به خاک سپرده شد.

در متن پیام تسلیت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نایین به مناسبت درگذشت مادر شهید والا مقام امیرهوشنگ حاجی آقا بیگی آمده است:

((انالله و انا الیه راجعون))

خانواده محترم شهید گرانقدر

امیرهوشنگ حاجی آقابیگی

سلام علیکم

«ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم فضه جعفری

مادر گرامی شهید معزز امیرهوشنگ حاجی آقابیگی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی شوند.»

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار