امام جمعه شهرستان نایین در جمع دانش آموزان:

آینده، متعلق به دانش‌ آموز با برنامه است

نایین (پانا) - امام جمعه شهرستان نایین گفت آینده، متعلق به شما دانش‌آموزان است. کشور در حال پیشرفت است و شما دانش‌آموزان هستید که با برنامه‌ریزی و برداشتن قدم‌های مثبت، پرچم ایران را روی قله تعالی نصب می‌کنید.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آینده، متعلق به دانش‌ آموز با برنامه است

حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در جمع دانش آموزان مدرسه شهید نعمت الله پوربافرانی شهر بافران، اظهار کرد: آینده، متعلق به شما دانش آموزان است. کشور در حال پیشرفت است و شما دانش آموزان هستید که با برنامه ریزی و برداشتن قدم های مثبت، پرچم ایران را روی قله نصب می کنید.

وی ادامه داد: امروز کار و وظیفه اصلی شما دانش آموزان به فرموده رهبر معظم انقلاب، خوب درس خواندن است. به طوری که این دروس در زندگی شما نمود پیدا کند و بدانید تمام اینها در زندگی آینده شما کاربرد دارند و با این دید به درس خواندن نگاه کنید.

امام جمعه شهرستان نایین افزود: در کلاس رقابت سالم داشته و همیشه رتبه اول را داشته باشید و در درس خواندن از یکدیگر سبقت بگیرید. در این زمان باید شما به شاگرد زرنگ کلاس دقت کنید و خود را با او مقایسه کنید.

وی تصریح کرد: در مسائل معنوی کم نگذارید. نماز، بهترین راه ارتباطی شما دانش آموزان و مکلفان با خداوند متعال است. در این‌ مسیر نیز سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید. در دفتر امام جمعه شهرستان و امور دانش آموزی این دفتر به روی شما دانش آموزان گرامی همیشه باز است.

مطهرخو ضمن اشاره به پیشرفت امروز کشور خطاب به دانش آموزان گفت: مطالعه قرآن کریم و فهم در قرآن و توسل به شهدای دانش آموز و دیگر شهدای گرانقدر فراموش نشود. پیشرفت امروز کشور عزیزمان، مدیون رشادت های همین عزیزان است. شما می‌توانید در کتابخانه مدرسه خودتان، شهید پژوهی داشته باشید و برای خود رفیق شهید انتخاب کنید.

حمید شهریاری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین نیز در بازدید از مدرسه شهید نعمت الله پوربافرانی گفت: تمام تلاش ما در اداره آموزش و پرورش شهرستان، ارتقای سطح کیفی آموزش، تحصیل و پرورش دانش آموزان است و در این مسیر به لطف خداوند متعال و همراهی و همکاری دیگر مسئولان و نهاد های شهرستان نایین، تصمیم داریم نواقص و کمبود های مدارس شهرستان را از لحاظ اداری، تجهیزات، زیبا سازی، ساختمان و دیگر موارد را برطرف کنیم تا در مقابل دانش آموزان و خانواده آنها شرمنده نباشیم.

احسان شریف النسبی، شهردار بافران نیز در این برنامه بیان کرد: یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بافران، مدارس فرسوده این شهر بود‌ه است که در عکسهای هوایی شهر بافران در قدیم، بعضی از این مدارس با طول عمری حدود ۷۰ سال نمایان بود.

وی افزود: خدا را شاکریم که شورای اسلامی شهر بافران، وظیفه شهرداری را صرفا عمران، ساخت و ساز، آسفالت خیابان ها و احداث معابر نمی‌بینند و در امور فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نظر مثبت دارند و در این امور همراه شهرداری هستند. ما اگر بتوانیم در بعد فرهنگی و اجتماعی قدم برداریم، کارمان به درستی پیش می‌رود.

شهردار بافران ضمن تشکر از پرسنل خدوم شهرداری بافران به جهت تکمیل مدرسه شهید نعمت الله پوربافرانی این شهر، خطاب به دانش آموزان گفت: از این زمان به بعد، وظیفه ای که بر روی دوش دانش آموزان است، حفظ و نگهداری مدرسه و اموال آن است چرا که برای مهیای این فضای آموزشی، زحمات بسیاری کشیده شده است و باید در حد توان کوشا باشند. محوطه سازی، تهیه فضای سبز و محیط بازی در مدرسه در برنامه شهرداری قرار دارد و در صورت تهیه قیر، آسفالت محوطه مدرسه نیز انجام می‌شود.

در پایان این برنامه از زحمات کارمندان و کارگران شهرداری در خصوص مهیاسازی و تکمیل مدرسه شهید نعمت الله پوربافرانی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین در حضور دانش آموزان و مسئولان، تقدیر شد.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

عکاس: حسین فرزانیان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار