موکب داران شهرستان دیر میزبان و خادم زائران سردار دلها شدند

بوشهر(پانا) - مسئول موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر گفت موکب‌داران شهرستان دیر میزبان و خادم زائران سردار دل‌ها شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
موکب داران شهرستان دیر میزبان و خادم زائران سردار دلها شدند

به گزارش روابط عمومی موکب بیت الزهرا(س)شهرستان دیّر ، مسئول موکب بیت الزهرا (س) شهرستان دیر اظهار کرد: طبق آمادگی قبلی که خادمان موکب بیت الزهرا(س) شهرستان دیّر برای برپایی موکب در گلزار شهدای شهر کرمان جهت پذیرایی از زائران سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند ، هم اکنون با اخلاص و عمل سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی در حال خدمت به زائران این شهید والا مقام هستند .

حسین چاهبندی گفت : از استان بوشهر موکب بیت الزهرا(س) شهرستان دیر نماینده موکب داران استان بوشهر است ، و تمام تلاش خادمان موکب بر این هست که به بهترین شکل به زائران سردار دلها خدمت کنند .

وی افزود : در این ۸ روز که خادمان ما در کرمان مستقر شدند به صورت کامل به زائران سردار سپهبد قاسم سلیمانی خدمات و پذیرایی شده است و تا پایان مراسم اصلی امروز ۱۳ دی ۱۴۰۱ برگزار می شود خادمان موکب بیت الزهرا شهرستان دیّر آماه خدمت رسانی به مردم شریف هستیم .

در ادامه مدیر اجرایی موکب بیت الزهرا شهرستان دیر ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حدود ۲۵ نفر در موکب بیت الزهرا شهرستان دیر آماده خدمت رسانی و خدمت گزاری به زائرین شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و سعی کردیم وسایل،امکانات و تجهیزات را از کرمان خریداری کنیم جهت آسانی بیشتر و بهتر.

عبدالکریم میرزایی افزود: موکب بیت الزهرا شهرستان دیر تا ۱۴ دی ماه جهت خدمت رسانی و خدمت گزاری به زائرین سردار سلیمانی برپا است.

میرزایی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این موکب ها این است که همچون سردار حاج قاسم سلیمانی که خود موکب های اربعین جهت ترویج سیره امام حسین (ع) برپا کردند، ما نیز برپاکننده موکب های ایام شهادت ایشان باشیم و قطعا کاری که جهت رضایت و خشنودی خداوند انجام گیرد،نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: موکب هایی از سراسر کشور در گلزار شهدای شهر کرمان مستقر شده اند و با شور و شوقی وصف نشدنی به زائرین سردار خدمت میکنند.

میرزایی تصریح کرد: کمال قدر دانی و تشکر را دارم از مردم عزیزمان که مارا در برپایی این موکب همراهی کردند و خدا را شاکریم که امسال نیز توانستیم با کمک های مردمی و با توکل بر امام حسین (ع) و شهدای عزیزمان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی خدمت رسانی در شأن شخصیت حاج قاسم داشته باشیم.

خبرنگار : محمد رضا تنو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار