رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ساماندهی مجموعه‌های ورزشی دغدغه دوره ششم مدیریت شهری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ساماندهی مجموعه‌های ورزشی را دغدغه دوره ششم مدیریت شهری دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی مجموعه‌های ورزشی دغدغه دوره ششم مدیریت شهری

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هجدهمین جلسه این شورا در توضیح یک فوریت اصلاحیه بندهای"ز" و "ط" مصوبه تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران بیان کرد: در اواخر دوره چهارم مصوب گردید تا تمامی مجموعه های ورزشی به سازمان ورزش واگذار شوند که این موضوع تجربه خوبی را از خود به جا نگذاشت.

وی ادامه داد: واگذاری تمام مجموعه های ورزشی به سازمان ورزش یکی از دغدغه های مهم مناطق به حساب می آید که انتقادات و گلایه‌های بسیاری را در این زمینه مطرح کرده اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که بسیاری از مجموعه های ورزشی در چند سال گذشته به دلیل عدم رسیدگی مناسب تعطیل شده اند و بودجه لازم برای اورهال آنها وجود ندارد.

معدنی پور بیان کرد: بسیاری از این مجموعه های ورزشی رویکرد و هویت منطقه ای دارند که اگر در اختیار مناطق قرار گیرند یقینا از غیر فعال بودن خارج و می توانند کارایی بیشتری داشته باشند و خدمات مناسب تری را به مردم ارائه دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسیهای تخصصی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بویژه کمیته ورزش طی یک سال گذشته گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی صورت گرفته مقرر گردیده تا مجموعه های ورزشی به سه دسته تقسیم شوند که یک دسته مجموعه های فرامنطقه ای هستند که در اختیار سازمان ورزش قرار خواهند گرفت و دسته دوم مجموعه های منطقه ای که مدیریتشان بر عهده مناطق خواهد بود و دسته سوم مجموعه های ورزشی که در اختیار دیگر سازمان های شهرداری هستند که به منوال گذشته مدیریتشان را همان سازمان ها بر عهده خواهند داشت اما با نظارت و تحت سیاسگذاری سازمان ورزش.

معدنی پور اظهار کرد: در این طرح یک فوریتی، مدنظر داشتیم تا سازمان ورزش بخش سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت خود را به نحو احسنت انجام دهد. به عبارتی به دنبال آن هستیم تا تمام اموری که مربوط به بهره‌برداری و مدیریت مجموعه های ورزشی است تحت سیاست گذاری سازمان ورزش قرار گیرد.
گفتنی است یک فوریت اصلاحیه بندهای "ز" و "ط" مصوبه مذکور با اکثریت آرا به تصویب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار