تذکر عضو شورای شهر تهران درباره ترک فعل در مجموعه ورزشی سهند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت در مجموعه سهند ترک فعل صورت گرفته است. چه کسی پاسخگوی تعطیلی مجموعه سهند با این همه امکانات و ظرفیت که مهد بزرگ شدن فوتبالیست‌های نامدار بوده است، خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تذکر عضو شورای شهر تهران درباره ترک فعل در مجموعه ورزشی سهند

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: امور مجامع درباره ابهامات موجود در گزارش ها در مورد منابع انسانی و مسائل حول آن که حسابرسان آن را می نویسند و در همه مناطق تکرار می شود، شفاف سازی کنند.

وی از مغایرت های موجود در سیستم اموال و انبار ما انتقاد و تاکید کرد که پرسنل شهرداری با جمع اموال دارها و سیستم انبار درگیر هستند و به نظر می رسد سیستمی شدن آن مسئله را بدتر کرده است.

وی از تعطیلی مجموعه سهند در منطقه ۱۶ انتقاد و خاطرنشان کرد: در این مجموعه ترک فعل صورت گرفته است. چه کسی پاسخگوی تعطیلی مجموعه سهند با این همه امکانات و ظرفیت که مهد بزرگ شدن فوتبالیست های نامدار بوده است، خواهد بود.

ستاد توان افزایی سمن های شهر تهران تاکید کرد: مثل مجموعه سهند در تهران کم نیست؛ مجموعه آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴ نیز مشابه مجموعه سهند است. حتما دوستان به تعطیلی مجموعه سهند ورود کنند و گزارش آن را هم ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار