ابوالفضل بمانی

خروش انقلابی ملت امام حسین(ع) در 9 دی

قم(پانا)- مردم ولایتمدار و انقلابی قم و بیش از یکهزار شهر کشور بخصوص معلمان و دانش‌آموزان در سیزدهمین سالروز قیام 9 دی، میثاق مجدد خود با ولایت فقیه و ضرورت هوشیاری در برابر جنگ ترکیبی دشمن را با فریادهای کوبنده و دشمن‌شکن نشان دادند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خروش انقلابی ملت امام حسین(ع) در 9 دی

بار دیگر دیماه، ماه گل های سرسبد انقلاب اسلامی و مقاومت فرارسید و مردم انقلابی سراسر کشور در سرمای نخستین ماه زمستان، به خیابان ها آمدند و با شعار «میثاق با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» همدلی و همراهی خود را با آرمان های انقلاب به زیباترین وجهی نشان دادند.

روزهای آغازین دی، معطر به عطر عزاداری ایام فاطمیه(س) در سراسر کشور بود و این شمیم روحنواز با تشییع پیکرهای مطهر شهیدان، حال و بویی دیگر به خود گرفت و صحنه های بی بدیلی از انس و ارادت ملت فاطمی و حسینی و علوی، به فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خلق کرد و با حماسه 9 دی، به نقطه اوج خود رسید.

سیزده سال پیش حماسه 9 دی پس از حدود 8 ماه دفاع مقدس مردم در برابر آشوب و غائله فتنه گران، دسیسه های شوم استکبار جهانی و ایادی خورد و کلان و داخلی و خارجی شان را باطل کرد و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پرتو رهنمودهای ولایت و حضور پرشور مردم در صحنه بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که زوزه های و حشیانه و غارتگرانه شان پس از چند ماه ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، بحمدلله به خاموشی ذلت بار فروکش کرده و همینک به اعتراف و التماس افتاده اند، باید بدانند انقلابی که نهال آن با خون پاک شهدا جان گرفت و سرشاخه های آن درخت تنومند اینک به بلندی آسمان مقاومت سربلند کرده و همه سایه گسترانده است، هیچگاه از طراوت و ثمردهی باز نخواهد ایستاد و به تعبیر قرآن کریم، کسی را یارای آن نیست که نور الهی را که در کشور جلوه گر شده، از روشنی و فروغ بیندازد.

حضور پرشور مردمی که سردار شهید مقاومت، سلیمانی عزیز آنان را به سبب شور و حرارت انقلابی و ضد استکباری، ملت امام حسین(ع) خطاب کرد بخصوص معلمان و دانش آموزان انقلابی، در راهپیمایی گرامیداشت سیزدهمین سالروز حماسه 9 دی، جانی دوباره به کالبد انقلاب بخشید و شعار راهپیمایی امروز را که میثاق مردم با رهبری و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بود، بیش از پیش عینیت بخشید؛ پیام مردم این بوده و هست که تنها راه نجات کشور از فتنه ها و آشوب ها، به تعبیر امام عزیز(ره) پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب است و دشمن زبون شبانه روز تلاش می کند تا در جنگ ترکیبی خود بین مردم و حاکمیت و ولایت تفرقه و جدایی بیندازد.

و اینک که در آستانه سومین سالگرد شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان قرار داریم، بار دیگر قسم جلاله آن سردار مقاومت را به یاد می آوریم که تنها راه عاقبت بخیری، اطاعت از ولایت فقیه است. موضوع مهمی که در اعماق جان خود سردار سلیمانی عزیز نقش بسته و در اعمال و رفتارش جاری شده بود.

دی ماه همچنین موسم گرامیداشت روزهای آغازین انقلاب با حرکت مردم در 19 دی 1356 است که منجر به زمینه سازی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد و دیدار هر ساله مردم ولایتمدار قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است در چنین روزی، فصل باشکوهی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پیش روی رهروان ولایت قرار خواهد گرفت.

خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار