نماینده ولی فقیه در البرز عنوان کرد:

توسعه سوادآموزی در جامعه، عنصری در ارتقا شاخص‌های فرهنگی است

کرج (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به مناسبت هفته سوادآموزی عنوان کرد توسعه سواد آموزی در جامعه، عنصری در ارتقا شاخص‌های فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه سوادآموزی در جامعه، عنصری در ارتقا شاخص‌های فرهنگی است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز درنشست با نماینده ولی فقیه در استان گفت: میزان کاهش درصد بی سوادی در استان، نشان از اهتمام همه مسئولان به موضوع سواد در تعلیم و تربیت دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در ارتقاء سوادآموزی جامعه نقش به سزایی دارد، به نرخ رشد باسوادی در استان در سال های اخیر اشاره کرد.

در ادامه رویا عسگرپور، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گزارشی از عملکرد سواد استان ارائه داد و به حجم ابلاغی استان از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت.

معاون سوادآموزی استان با اشاره به چالش های شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت سوادآموزان؛ با انگیزه بودن سوادآموزان برای حضور در کلاس های سوادآموزی، مشارکت دستگاه ها در شناسایی و احصاء لیست بی سوادان، کم سوادان و... از جمله مواردی بود که در مسیر تحقق اهداف سوادآموزی دانست.

در ادامه آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در این دیدار عنوان کرد: توسعه سوادآموزی در جامعه، عنصری در ارتقاء شاخص های فرهنگی است.

امام جمعه استان با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت هایی همچون صدا و سیمای استان، نمازجمعه، مساجد و... در زمینه سوادآموزی می تواند راه گشا باشد، بر ترغیب سوادآموزان برای حضور در کلاس های سوادآموزی با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار