معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد:

ایران مقتدر با آگاهی و دانایی و مطالعه ما شکل می‌گیرد

یزد (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد تأکید کرد ایران مقتدر با آگاهی و دانایی و مطالعه شکل می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران مقتدر با آگاهی و دانایی و مطالعه ما شکل می‌گیرد

علیرضا مصباح فر که در آیین افتتاح بخش نوسوادان کتابخانه شهید دهقان ناحیه ۲ یزد حضور یافته‌ بود در دیدار با فعالین و پیشکسوتان سوادآموزی استان گفت: سواد آموزی بسیار مهم است و صرفا به امتحان دادن و نمره آوردن و آمار و ارقام نیست. در صورتی که بتوانیم فرهنگ خواندن را ارتقا دهیم، به این مهم خواهیم رسید.

مصباح فر با بیان اینکه مطالعه بسیار مهم است تأیید کرد: اگر در شبانه روز فقط نیم ساعت مطالعه کنیم می توانیم 10 صفحه بخوانیم که در سال3600 صفحه می‌شود خواند، یعنی 36 کتاب 100 صفحه ای.

وی ادامه داد: قطعا هر فرد با این تغییر کوچک‌، در پایان یک سال چند سر و گردن از بقیه بالاتر است، حال اگر جامعه ای کتاب‌خوان باشد تغییر بنیادین ‌ایجاد می‌شود و این جامعه سرآمد دنیا می‌شود.

علیرضا مصباح فر تصریح کرد: ایران مقتدر با گلایه و شعار و مقایسه اتفاق نمی‌افتد قطعا با آگاهی و دانایی و مطالعه ما شکل می‌گیرد.

معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش در پایان ضمن تشکر از همه مربیان و مسؤلین این حوزه، به همکاران خود توصیه کرد: دائم به دنبال ارتقای توانمندی و یادگیری و تولید محتوای مناسب و مرتبط باشند چرا که زمینه کار برای معلمین حرفه‌ای بسیار وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار