رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز:

اگر سواد آموزی دغدغه و هدف انسانی باشد‌ همه پای کار هستند

کرج (پانا) - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز عنوان کرد اگر سوادآموزی دغدغه و هدف انسانی باشد، همه پای کار هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اگر سواد آموزی دغدغه و هدف انسانی باشد‌ همه پای کار هستند

رویا عسگرپور، معاون آموزش سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری نشست تخصصی این سازمان با رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز در راستای استفاده از ظرفیت مشارکت های بین بخشی در شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت سوادآموزان خبر داد.

وی در این نشست دوره های سوادآموزی و سامانه جامع آن را مطرح و با توجه به چالش های موجود در ثبت نام تاکید کرد و گفت: با ترویج و تبلیغ در بین دانش آموزان فعال اتحادیه انجمن های دانش آموزی، می توان به نتایج مطلوب رسید.

در ادامه مجتبی فریدونی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز به نکات مثبت و سازنده متناسب با وضعیت استان اشاره کرد و همت بلند را راهگشای کار دانست.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه و اهدای پاداش سازنده و تاثیرگذار، براستفاده از پتانسیل آموزش و پرورش که مشکل گشای همه نهادها و ارگانها است تاکید کرد.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان افزود: اگر سواد آموزی دغدغه و هدف انسانی باشد همه پای کار هستند.

وی تاکید کرد: همه مدارس و دانش آموزان در این امر به کار گرفته شوند تا بتوان حجم تخصیصی استان البرز را تا حد امکان پوشش داد. اگر کل دانش آموزان فعال اتحادیه که حدود ۱۷۰۰ نفر از مجموع ۷۰۰۰ نفر عضو هستند، هرکدام یک بی سواد را آموزش دهند، حجم عظیمی تحت پوشش قرار گرفته می شود یا هر مدرسه از مجموع کل مدارس استان 3 بی سواد و یک آموزش‌دهنده معرفی کنند، حجم قابل توجهی از افراد تحت پوشش قرار گرفته می شوند.

عسگرپور بیان کرد: از هیچ کمکی در تهیه جوایز سازنده و ارزنده ویژه دانش آموزان دریع نکرده و در راستای تحقق اهداف سوادآموزی اعلام آمادگی می کنیم که استفاده از همه ظرفیت های مدارس در این مسیر در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار