کارشناس جبهه مقاومت :

مادران شهدا، برترین الگو برای شناخت جایگاه زنان امروز هستند

قرچک(پانا)- مراسم دختران نسل سلیمانی به مناسب هفته شهادت بزرگ مرد ایران حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و در این مراسم مادران شهدا، به عنوان برترین الگو برای شناخت جایگاه زنان امروز معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مادران شهدا،  برترین الگو برای شناخت جایگاه زنان امروز هستند

در این مراسم سردار عبدالفتاح اهوازیان از کارشناسان جبهه مقاومت ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و ایام فاطمیه گفت : در ایران حدود 3000 دانشجوی شهید داریم که در پشت جبهه برای نسل امروز به شهادت رسیده اند، ولی امروز دشمن برای ما شخصیت الگویی غلط تعریف می‌کند. ایران بیش از 4800 زن جانباز و 5000 زن شهید دارد که بدون هیچ چشم‌داشتی در پشت جبهه‌های نبرد برای ما جنگیده اند، ولی دانشجوی ما امروز از وجود آن آگاه نیست تا الگو برداری صحیح کند.

وی در ادامه گفت: پیش از زمان انقلاب تنها زنان ایران ۴ مدال جهانی داشته اند، اما حال نگاه کنیم که پس از انقلاب مدال زنان ایران در جهان به بیش از ۵۰۰۰ می‌رسد که نشان از جایگاه بالای زن در جمهوری اسلامی است.

اهوزایان به سخنان رهبری در خصوص داشتن الگوی صحیح اشاره کرد و گفت : وظیفه ما ایجاد الگوی صحیح برای نسل جدید است؛ مادران شهید برترین الگو برای شناختن است، چرا که در زمان انقلاب فرزندانی از این مادران بودند که حتی به سن نماز خواندن هم نرسیده بودند ولی جان خود برای نوامیس خود گذاشتند.

این کارشناس جبهه مقاومت در انتها با اشاره به سخن امام(ره) که می فرماید "در جنگ فرزند عاشورا و در تحریم فرزند رمضانیم" گفت: ایران چهل و چهار سال است که مورد تحریم واقع شده است و ما نباید یادمان برود که در سختی‌ها چگونه استوار مانده‌ایم. امروز وظیفه ما این است که در این مسیر فساد از اسلام و ساختار‌های آن دفاع کنیم. دشمن در اغتشاشات اخیر سعی در سوریه سازی برای ایران دارد ، هرآنچه که پیش آمد را ما در سوریه دیده ایم و نخواهیم گذاشت دستشان به یک وجب از خاک ما بخورد، چرا که ما سرباز ولایت هستیم.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار