فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

ورزش نقش کلیدی در تبدیل دشمنی به دوستی دارد

اسلامشهر (پانا) - فرمانده هشت سال دفاع مقدس در اسلامشهر گفت ورزشکاران تلاش می‌کنند جامعه را به سمتی ببرند که غرور و افتخار ملی به بار بیاید و اعتقاد بر این است ورزش نقش کلیدی در تبدیل دشمنی به دوستی دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ورزش نقش کلیدی در تبدیل دشمنی به دوستی  دارد

عبدالفتاح اهوازیان، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: قهرمان کسی است که اخلاق عالی دارد و نسبت به دیگران نیز افتاده‌تر است.

وی با اشاره به این موضوع که در دوران دفاع مقدس نیز ورزش فراموش نشد، بیان کرد: امروز ورزش و حضور در ورزشکاران در میادین ورزشی ابزاری برای دفاع از غرور ملی ما است. ورزشکاران ما تلاش می‌کنند جامعه را به سمتی ببرند که غرور و افتخار ملی به بار بیاید و اعتقاد داریم ورزش نقش کلیدی در تبدیل دشمنی به دوستی دارد.

اهوازیان با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی افزود: شهدا برای ما نعمت هستند و شهید سلیمانی در کنار بچه‌های شهید به این درجه از محبوبیت در میان ملت ایران و جهان رسید.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در دوران کنونی می‌بایست به جوان ارزش دهیم و مسئولان اجرایی و سیاسی کشور در صحنه‌های جامعه به جوانان میدان دهند.

در این برنامه که نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه واوان، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر و سایر مسئولان اداری و ارگان‌های منطقه نیز حضور داشتند از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر نیز تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار