جواهری‌پور:

دوره‌های آموزشی، باعث افزایش سطح آگاهی نیروی انسانی در برابر انبوهی از سوالات دانش‌آموزان است

شهریار(پانا)- معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دوره‌های آموزشی برون خدمت، باعث افزایش سطح آگاهی نیروی انسانی در برابر انبوهی از سوالات دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزشی، باعث افزایش سطح آگاهی نیروی انسانی در برابر انبوهی از سوالات دانش‌آموزان است

ژما جواهری پور معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دوره آموزشی توجیهی مربیان و مشاوران جدید الاستخدام در شهرستان شهریار گفت: این دوره الزام ورود به سیستم آموزش و پرورش است که طراحی شده توسط دانشگاه فرهنگیان می‌باشد و برای یاد دهی اصول، قواعد و نظام نامه ها به آنها است.

جواهری‌پور در ادامه بیان کرد: همه افراد چه در کسوت مشاور و چه در کسوت مربی پرورشی با مسائل مختلفی همانند مراجعه دانش آموز به وی برای مشکلات خانوادگی که دارد، مواجه شده اند و مسائل دیگری که باید سواد اخلاقی، سواد رسانه ای، سواد عاطفی، سواد هنری و سواد های دیگری داشته باشید تا به درستی از آن مرحله عبور کنید و تمام این سواد ها در دوره آموزشی برون خدمت تعریف می‌شوند.

وی افزود: هرساله این مراسم با نام های کار تیمی، اخلاق حرفه ای و نام های دیگری برگزار می‌شوند که باعث افزایش سطح آگاهی و دانش ما در برابر انبوهی از سوالات دانش‌آموزان می‌شود.

جواهری پور در پایان تصریح کرد: سامانه مدیریت دانش که توسط سازمان آموزش و پرورش ساخته شده برای به اشتراک گذاری تجربیاتمان است برای دانش آموزان حال و نسل آینده که امیدوارم همگی با هم این کار را انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدمهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار