دانش‌آموز پایه چهارم و قهرمان کشوری کاراته:

تلاش، پشتکار و علاقه سه رکن اصلی موفقیت هستند

قرچک (پانا) - دانش آموز پایه چهارم و دارنده مقام اول کشوری مسابقات کاراته، داشتن علاقه برای شروع هرکاری را اولویت‌ اصلی برای رسیدن به موفقیت دانست و تلاش، پشتکار و علاقه را سه رکن اصلی موفقیت خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش، پشتکار و علاقه سه رکن اصلی موفقیت هستند

رها اخلاقی، دانش آموز پایه چهارم دبستان گل نرگس در خصوص نحوه شروع ورزش به پانا گفت:«از سال ۱۳۹۸ تصمیم به انتخاب رشته ورزشی کاراته کردم. انتخاب این مسیر با علاقه قلبی خودم صورت گرفت که با حمایت ویژه‌ مادرم روبه‌رو شدم.»

وی راز موفقیت خود را اینگونه بیان کرد:«تلاش، پشتکار و علاقه، سه رکن اصلی بودند که در این مسیر سخت به من کمک کردند. البته دست‌یافتن به این مسیر بدون آموزش‌های اصولی غیر ممکن بود، که با وجود مربی‌ام سهیلا میرزایی برایم امکان پذیر شد.»

اخلاقی به همسالان پیشنهاد داد:«همیشه به دنبال علاقه و آرزوهای خود بروید، هیچ زمانی برای کسب موفقیت دیر نیست. در زمان سختی‌ها کوتاهی نکنید و قوی تر ادامه بدهید.»

فروغ جباری، مادر این قهرمان کشوری گفت:«هدف اصلی رها، برای آینده اولویت قرار دادن رشته کاراته است. با توجه به رده سنی حساسی که رها در آن مشغول به تحصیل است هرگز شاهد لطمه زدن ورزش به مدرسه نبودیم و رها همیشه با برنامه‌ریزی مناسب درس و ورزش را از هم جدا می‌کند.»

وی گفت:«مسابقات به صورت کشوری انجام شد و سطح مسابقات نسبت به دوره های قبلی بهتر بود و خداراشاکر هستیم که رها به مقام اول کشوری رشته کاراته سبک شیتوریو گوشین ریو دست پیدا کرده است.»

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار