دختران کاراته‌کار شهرری در مسابقات کشوری کاراته خوش درخشیدند

تهران (پانا) - مربی و داور مسابقات کاراته از درخشش دختران کاراته‌کار شهرری، در مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد و گفت دختران رزمی‌کار با قدرت و اراده‌ای محکم، در مسابقات شرکت کرده و با تمام وجود با حریفان خود مبارزه کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دختران کاراته‌کار شهرری در مسابقات کشوری کاراته خوش درخشیدند

چهارمین مسابقات قهرمان کشوری کاراته سبک شیتوریو در تمام رده‌های سنی با افتخار آفرینی دختران کاراته کار مجموعه ورزشی شهید انور، ورزشگاه ساعی محله دولت آباد و مجموعه ورزشی شهدا محله سبلان تهران با مربی‌گری میترا سیاهپوش برگزار و دختران کاراته کار در این رقابت خوش درخشیدند.

میترا سیاهپوش مربی و داور با سابقه مسابقات کاراته به پانا اظهار کرد: «این مسابقات در رده سنی‌های مختلف در دو رشته کاتا و کومیته برگزار شد. برخلاف عقاید عموم ورزش کاراته ورزشی همراه با خشونت نیست، بلکه هدف اصلی آن آموزش تواضع و فروتنی در بین افراد است. مزیت یادگیری این رشته علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی بر روح افراد دارد به سلامت جسم آنان هم کمک خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «شرکت در مسابقات و رده سنی‌های مختلف باعث ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس می‌شود؛ این موضوع کمک بسیاری در مقابل مشکلات احتمالی که افراد در آینده با آن روبه‌رو می‌شوند می‌کند.»

مربی و داور مسابقات کاراته عنوان کرد: «در هر مسابقه و میدان ورزشی برد و باخت مکمل یکدیگر هستند و موضوع مهم آزمودن و کسب تجربه است که می‌تواند در زندگی بسیار قابل اهمیت باشد.»

شایان ذکر است در رده سنی‌های مختلف و کسب مقام در هر دو رشته کاتا و کومیته در مقام اول سی نفر، در مقام دوم چهارده نفر و در مقام سوم بیست و نه نفر از شهرستان‌های استان تهران مقام کسب کرده‌اند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار