نخستین نشست"ایده‌شو"در فرهنگسرای رازی

تهران (پانا) - اولین نشست هم‌اندیشی ایده‌شو نوجوانان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و تولید ایده‌های جدید با رویکرد تبدیل فرهنگ‌سرای رازی به فرهنگ‌سرای نوجوان در مدیریت فرهنگی هنری منطقه11 برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست"ایده‌شو"در فرهنگسرای رازی

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه11، به همت فرهنگ‌سرای رازی و با حضور اعضای باشگاه سواد رسانه‌ای، اعضای باشگاه امید، تحریریه نوجوانه، کتابخانه رازی و تعدادی چند از نوجوانان نخبه در راستای تامین نیازهای نوجوان در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

بهره گیری از ظرفیت های فکری و توانایی‌های نوجوانان، تقویت مسئولیت پذیری و مدیریت انجام کارها، مشارکت و همفکری در برنامه ریزی‌ها و تولید ایده های جدید در میان نوجوانان از جمله اهداف تشکیل این بارش فکری بود.

در قسمت اول نشست، نوجوانان با حضور در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای رازی، با حسین شکیب راد مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 دیدار کردند و وی در جهت معرفی اماکن بالقوه منطقه در راستای تبدیل به بالفعل شدن آن در جهت نیازهای نوجوان گفت‌وگو کردند و کلیپی که از ظرفیت های مجموعه و معرفی آن به حاضرین تهیه شده بود به نمایش درآمد.

حسین شکیب راد در آغاز نشست با اشاره به نقش نوجوانان در تبدیل فرهنگ‌سرای رازی به مرکز نوجوان محور، از نوجوانان خلاق درخواست کرد نسبت به نیازها و توقعات یک نوجوان، ایده های خود را متناسب با امکانات و فضای موجود ارائه دهند.

همچنین در قسمت بعدی نوجوانان از فرهنگسرا و ظرفیت های موجود فرهنگسرا بازدید و از قسمت تفریحی دریاچه و قایقرانی استفاده کردند.

در پایان این نشست مهمانان در سالن فتح در دورهمی شرکت کرده و فرم های ایده شو از قبل تهیه شده در اختیار نوجوانان قرار گرفت و نوجوانان بصورت کار گروهی و مشورتی فرم مربوطه را تکمیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار