معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ضروری‌ترین گام مجوز مراکز کودکستان ها براساس سامانه ملی تعلیم وتربیت کودک است

کرج (پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد تطبیق مجوز کودکستان‌ها براساس سامانه صدور مجوزسازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نخستین و ضروری ترین گام برای موسسان است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ضروری‌ترین گام مجوز مراکز کودکستان ها براساس سامانه ملی تعلیم وتربیت کودک است

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز در کارگاه آموزشی تطبیق مجوز موسسان کودکستان ها که به منظور توانمند سازی کاربران سامانه مناطق و شهرستان های استان البرز برگزار شد، ساماندهی دقیق مراکز هدف و تحت پوشش را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت سازماندهی دقیق مراکز هدف و تحت پوشش تصریح کرد: تطبیق مجوز کودکستان‌ها بر اساس سامانه صدور مجوز سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نخستین و ضروری ترین گام برای موسسان است که در اسرع وقت باید مستندات بر اساس شیوه نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان ها در این سامانه بارگذاری شود.

حسینی در این کارگاه شناسایی کودکستان های فاقد مجوز و نظارت بر عملکرد کودکستان های فعال، ایجاد کانال ارتباطی بین مناطق و شهرستانها با موسسان، مدیران و مربیان در بستر شاد، برگزاری جلسات مستمر با متولیان تعلیم و تربیت کودک و ثبت اطلاعات نوآموزان در سیدا را مهم دانست.

معاون آموزش ابتدایی با تاکید مجدد بر توانمندسازی مربیان کودکستان ها که محور اصلی آموزش نوآموزان هستند، گفت: محیط کودکستان ها و محتوای آموزشی و تربیتی باید به گونه ای باشد تا سبب تربیت تمام ساحتی و تقویت مهارت های نوآموزان و کودکان در حیطه های شناختی، عاطفی، رفتاری و نوآموزان شود.

در ادامه کارشناس کاربر سامانه تطبیق مجوز، ضمن آموزش عملی کار با سامانه و رفع ابهامات آن، نسبت به اقدام سریع موسسان کودکستان ها با مشارکت کاربران سامانه مناطق و شهرستان ها در بارگزاری مستندات تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار