معاون آموزش ابتدایی آموزش البرز:

اولین مجوز تطبیق کودکستان استان البرز توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک صادر شد

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل  آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد حضرت علی (علیه السلام) از صدور اولین مجوز تطبیق کودکستان‌ها در روز میلاد حضرت جواد (ع) و آغاز دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین مجوز تطبیق کودکستان استان البرز توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک صادر شد

سید محمدحسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تشکر از معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی مناطق و شهرستان ها در خصوص بارگذاری مدارک تطبیق مجوز موسسان، بر تسریع بارگذاری مدارک موسسان باقیمانده تاکید کردند و جذب حداکثری نوآموزان را خواستار شدند.

وی افزود: اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی کودکان مورد تاکید اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و اساس صدور مجوز توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، مدیریت و راهبری این مهم در معاونت آموزش ابتدایی برای ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه تمام مراکزی که در حوزه والدگری و تعلیم و تربیت کودکان نقش دارند است.

حسینی ضمن اشاره به فواید بی شمار تعلیم و تربیت در سال های قبل از ورود به دبستان اظهار کرد : بزرگترین چالش ها و مشکلات آموزشی برای دانش آموزانی خواهد بود که دوره آموزش کودکستان را نگذرانده اند، بنابراین ثبت نام کودکان در این دوره مورد تاکید است.

معاون آموزش ابتدایی استان البرز بیان کرد: هدف گذاری، برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه تعلیم و تربیت کودکان زیر هفت سال از وظایف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است تا فعالیت های شکل گرفته در آن سبب رونق و کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی کودک محور و افزایش شادابی و نشاط در بافت خانواده های ایرانی باشد.

حسینی در پایان تصریح کرد: توجه به پوشش حداکثری نوآموزان واجد شرایط به ویژه در کودکستان ۲، ارائه خدمات آموزشی و با کیفیت دو هدف بسیار مهم است که تمام کودکستان ها باید آن را پیگیری کرده و مد نظر قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار