قول مساعد استاندار سمنان برای حل مشکل نیروهای خرید خدمات آموزشی

سمنان (پانا) - استاندار سمنان گفت بحث خرید خدمت نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش، امری ملی است؛ اما در راستای رسیدگی به مطالبات معلمان و پرداخت حق‌الزحمه این افراد، اقدامات لازم در استان انجام خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعد استاندار سمنان برای حل مشکل نیروهای خرید خدمات آموزشی

سید محمدرضا هاشمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه استان سمنان دارای فرهنگ غنی بوده و نرخ باسوادی آن از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: موضوع ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح کشور را می توان برای آزمایش (پایلوت) در گستره استان به طور کامل اجرایی کرد و ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش در راستای تحقق امر ریشه‌کنی بی‌سوادی با تمام ظرفیت و با جدیت پای کار باشند.

وی با عنوان این مطلب که خیرین مدرسه‌ساز کمک شایانی را به نظام و آموزش و پرورش دارند که امری ارزشمند است؛ بنابراین همواره باید قدردان این عزیزان باشیم، تأکید کرد: در بحث مناطق محروم و دورافتاده استان در راستای تسهیل دسترسی به امکانات آموزشی و تحصیل در مدارس، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم به هر میزان که بتوانیم در امر آموزش و پرورش و برای تحصیل فرزندان و دانش آموزان امروز کشور سرمایه‌گذاری کنیم، در آینده بسیاری از مسائل و معضلات جامعه برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار