مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

پیگیر حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی هستیم

نیشابور (پانا) - تبیبن سیاست‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش نیشابور با حضور نماینده مردم نیشابور در محلس شورای اسلامی و ۴۰۰ نیروی خرید خدمات آموزشی مدارس نیشابور در محل سالن تربیت کانون مهر تابان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی هستیم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با گرامی داشت اعیاد بزرگ شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، نیروهای خرید خدمات آموزشی را بازوان قدرتمند تعلیم و تربیت معرفی کرد و گفت: این مراسم به مناسبت روز جوان و برای شما معلمان جوان برگزار شده است.

سید مهدی قاضی افزود: نگاه ما همواره نگاه معلمی است و حفظ حرمت و جایگاه شما مورد تاکید ما بوده و خواهد بود.

وی افزود: ما پیگیر حقوق شما هستیم و رایزنی های لازم برای احقاق حقوق و تبدیل وضعیت شما انجام شده است و در مقابل از شما انتظار داریم که شئونات معلمی را در نوع تعاملات، رفتار و عملکرد در فضای مجازی و حقیقی داشته باشید.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: مباحث مختلفی از جمله پرداخت حقوق به موقع نیروهای خرید خدمات، ثبات و پایداری شغلی، شرکت در دوره های ضمن خدمت، توجه ویژه به نیروهای خرید خدمات شاغل در روستا در این جلسه مطرح شد که تمام خواسته های این معلمان جوان، پویا و پرنشاط جهت پیگیری به اداره کل ابلاغ شده است.

در این جلسه نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز قول مساعد داد که پیگیری های لازم جهت تحقق خواسته نیروهای خرید خدمات آموزشی در محلس و دولت انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار