مدیر دبیرستان نمونه فرهنگ مهشید مصلی‌نژاد:

هدف تقدیر از رانندگان سرویس های دانش‌آموزی نشان دادن اهمیت جایگاه آنها در آرامش خاطر خانواده‌ها است

مشهد(پانا)-مدیر دبیرستان نمونه فرهنگ مهشید مصلی نژاد گفت رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی، نقش بسیار مهمی در آرامش خاطر خانواده‌ها، دانش‌آموزان و مدارس دارند و تقدیر از آنها نشان دهنده اهمیت جایگاهشان است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف تقدیر از رانندگان سرویس های دانش‌آموزی نشان دادن اهمیت جایگاه آنها در آرامش خاطر خانواده‌ها است

مطهره شریعتی، مدیر دبیرستان نمونه فرهنگ مهشید مصلی نژاد ناحیه ۶ در تقدیر از رانندگان سرویس های دانش آموزی، انگیزه‌ی اصلی گرامی داشتن مسئولیت پذیری رانندگان و سرویس ها را سپاسگزاری برای ایجاد حس آرامش برای خانواده ها و قدردانی از زحمات با ارزش رانندگان بخصوص سرویس های مدارس دانست.

وی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: مسئولیت بزرگی که بر دوش رانندگان سرویس این انسان های شریف است مسئولیت بسیار آموزنده و مهمی است زیرا که آنان نقش مهمی در آرامش خاطر خانواده‌ها، دانش آموزان و حتی مدرسه ایفا می‌کنند؛ حضور به موقع دانش آموزان در مدرسه امر ضروری است که بخش مهم آن در رفت و آمدهای صحیح رقم میخورد.

وی نیز افزود: انتظار ما از رانندگان سرویس ها مانند گذشته حضور منسجم، به موقع و منظم آنها در سرویس دهی به دانش آموزان است.

همچنین در این حضور و تقدیر سرزده عباس نعمتی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان خراسان رضوی و دیگر کارشناسان اداره انجمن اولیا و مربیان ناحیه حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار