مدیرکل آموزش و پرورش قم در گفت‌وگو با پانا

شرط کنشگری دانش‌آموز در جامعه اشرافیت به موضوعات است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، شرط کنش‌گری در جامعه را اشرافیت به موضوعات مختلف دانست و گفت دانش‌آموزان فرصت‌های موجود در مدارس را غنیمت شمارند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شرط کنشگری دانش‌آموز در جامعه اشرافیت به موضوعات است

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه آیین تجلیل از فناوران و پژوهشگران استان قم در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «آیین تقدیر و تجلیل برگزار شده بیانگر این است که روحیه تحقیق و پژوهش در سطح استان بسیار مطلوب است.»

وی افزود: «در خصوص وضعیت پژوهشی استان قم در حوزه دانش‌آموزان و فرهنگیان این مطلوبیت صدق می‌کند، زیرا امسال استان قم در محوریت پژوهش و فناوری رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است.»

رحیمی در پاسخ به چیستی سیاست آموزش و پرورش در قبال کنش‌گری و فعالیت‌های پرشور دانش‌آموزان در جامعه پاسخ داد: «در سطح همه مدارس تشکل‌های مختلف اعم از شورا و بسیج دانش‌آموزی، شورای امر به معروف، پیشتازان و پیشگامان، جامعه دانش‌آموزی، هلال احمر و اتحادیه انجمن‌های اسلامی از جمله تشکل‌هایی هستند که به نوعی کارورزی را برای انجام کنش‌گری اجتماعی به وجود می‌آورند.»

وی با تاکید بر استفاده دانش‌آموزان از ظرفیت‌های تشکل های مدارس، افزود: «لازمه شکل گیری شخصیت بالنده دانش‌آموزان امروز در آینده، عضویت در تشکل های دانش آموزی است.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم شرط کنش گری در جامعه را اشرافیت به موضوعات مختلف دانست و گفت: «دانش‌آموزان فرصت‌های موجود در مدارس را غنیمت شمارند تا بتوانند با استفاده از این زمینه‌ها، رشد و پیشرفت خود را در آینده خود و جامعه مهیا کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا علی‌حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار