فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر برتر استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا) - همزمان با هفته پژوهش، در آیینی از 34 معلم و 3 دانش‌آموز پژوهشگر برتر استان بوشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر برتر استان بوشهر تجلیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان در مرکز رفاهی زنده یاد نبوی گفت: احیا معاونت پژوهش در وزارت آموزش و پرورش، نشان دهنده توجه ویژه دستگاه تعلیم و تربیت به حوزه پژوهش و تحقیق است.

علی موحدی ادامه داد: همزمان با دهه فجر، نمایشگاه آثار پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموز با هدف توسعه فرهنگ پژوهش و فراهم سازی زمینه ای برای ارائه آثار و ایده‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر،پژوهش سراهای دانش‌آموزی و پژوهشگاه معلمان تقویت می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آثار پژوهشگران در چهار بخش "طرح‌های اقدام پژوهی"، "چاپ کتاب"، رساله دکتری و کارشناسی" و " پژوهشگر و فناور برتر" بررسی و داوری شده است.

حیدر ابراهیمی افزود: 161 نفر پژوهنده شامل 56 نفر آقا و 105 نفر خانم، 136 طرح اقدام پژوهی به شیوه انفرادی و 9 طرح به صورت گروهی به دبیرخانه استانی ارائه داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آموزگاران ابتدایی و دبیران متوسطه اول و دوم به ترتیب 72 ، 53 و 36 طرح اقدان پژوهی را در یک سال گذشته انجام داده‌اند.

ابراهیمی اضافه کرد: از 80 کتاب به چاپ رسیده توسط فرهنگیان این استان، 5 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده‌اند.

وی یادآور شد: 3 رساله‌ برتر در سطح دکتری و کارشناسی ارشد به عنوان آثار برتر استانی مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

همچنین یک پایان‌نامه دکتری و یک پایان نامه کارشناسی ارشد به دبیرخانه ملی هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

ابراهیمی در پایان گفت: یک نفر در بخش پژوهشگر برتر، 2 نفر به صورت مشترک در بخش پژوهشگر بسیجی و یک نفر در بخش فناور برتر به وزارت معرفی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار