مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تدریس و آموزش در مدارس بر مبنای فعالیت‌های پژوهشی باشد

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد تدریس و آموزش در مدارس بر مبنای فعالیت‌های پژوهشی باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تدریس و آموزش در مدارس بر مبنای فعالیت‌های پژوهشی باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین استانی نواخته شدن زنگ هفته پژوهش در مدرسه امید انقلاب گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا تدریس و آموزش در مدارس بر مبنای فعالیت‌های پژوهشی باشد.

علی موحدی با اشاره به آموزش‌های غیرحضوری در دوران کرونا گفت: با وجود تلاش دشمنان برای استمرار تعطیلی آموزش‌های علمی با هدف وارد کردن آسیب علمی به دانش‌آموران اما خوشبختانه با همت دولت مردمی آیت الله رییسی در واکسیناسیون عمومی، شرایط برای آموزش حضوری فراهم شد تا دانش‌آموزان بتوانند در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی شرکت کنند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان خود را برای مقابله با نقشه‌های دشمنان با برای جهاد علمی آماده کنند

موحدی ادامه داد: هفته پژوهش امسال با عناوین "دانش آموز، مهارت و اشتغال"، "دانش آموز و پژوهش"، "پژوهش‌سرا، مهد تفکر و نوآوری دانش‌آموزی"، "ارتباط مدرسه و دانشگاه"، "توسعه حرفه‌ای معلم" و "پژوهش مدیریت علمی و کارآمدی" برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: "تعلیم و تربیت پژوهش محور، اشتغال دانش بنیان"، "مدرسه پژوهش محور، جامعه خلاق، ایران مقتدر"، "مدرسه پژوهش محور، آینده‌سازان متفکر، ایران مقتدر"، "به سوی آموزش و پرورش کارآمد"، "معلم پژوهنده، دانش‌آموز پرسشگر، جامعه توسعه یافته" و "مدیریت پژوهش مدار، تضمین کیفیت برنامه‌های آموزشی و پرورشی" شعارهای این هفته است.

موحدی در پایان گفت: تجلیل از پژوهشگران برتر استانی در بخش در چهار بخش "طرح‌های اقدام پژوهی"، "چاپ کتاب"، رساله دکتری و کارشناسی" و " پژوهشگر و فناور برتر" و بازدید دانش‌آموزان از پژوهش سراهای دانش‌آموزی مهمترین برنامه‌های این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار